Mijn oudste zat ook altijd keurig recht op hing nooit in zijn stoeltje (met 9 maanden).
Wel een keer op weg naar huis slaap gevallen (op mijn arm)na een drukke ochtend zwemmen.
Heb wel zo rol maar moet wel erg vreemd zitten om daar op slaap te kunnen vallen.
Was voor ons meer om mijn arm te ondersteunen, toen hij sliep.
Mijn dochtertje nu 9 maanden zit nog niet zelfstandig dus die zou gaan hangen in het stoeltje.
Gelukkig nu de bakfiets waar ze heerlijk in de maxi cosi ligt.
heerlijk je kindje nog in de maxicosi zeg :shock: ik heb die luxe al een hele tijd niet meer…floris is enorm groot voor zijn leeftijd.
kleding maatje 86/92 dus de maxicosi staat al weer een tijd op de zolder.
een bakfiets lijkt me ook heerlijk hoor,maar soms hoor je van die verhalen dat ze omkiepelen bij de bocht nemen en dan denk ik weer neh laat maar…dan maar met de auto :oops:
@merel33 wrote:
heerlijk je kindje nog in de maxicosi zeg :shock: ik heb die luxe al een hele tijd niet meer…floris is enorm groot voor zijn leeftijd.
kleding maatje 86/92 dus de maxicosi staat al weer een tijd op de zolder.
een bakfiets lijkt me ook heerlijk hoor,maar soms hoor je van die verhalen dat ze omkiepelen bij de bocht nemen en dan denk ik weer neh laat maar…dan maar met de auto :oops:
Hihih verschillend he die kids, en dan zijn die twee van ons nog wel van dezelfde dag
Hier net maatje 74
Ik hoor ook van die verhalen van omvallen met een bakfiets maar dat gebeurt eigenlijk alleen maar door mensen met een bakfiets op 4 wielen die denk ik wat on ervaren zijn.
Ik heb een tweewieler en het fiets heerlijk.
@Anneke wrote:
En hun hoofd niet stoten. 8)
Maar zijn die er, kindjes die op de fiets in slaap vallen?
Haha! :mrgreen:
Lissa kan het ook. Als het maar hobbelt, ze valt zo in slaap. En zo kwam het dat ik een keer een boodschappentas aan mijn stuur had hangen en een slapend kind met haar hoofd op mijn onderarm. We kwamen gelukkig veilig thuis. En mooi dat ze die rol niet gebruikte die we dus voor dat doel op mijn stuur hadden geschroefd! :mrgreen:
Vandaag zijn we wezen fietsen en ik weet nu waarom Lucas hangt.
Heb er expres op gelet.
Hij zit gewoon netjes rechtop in het begin.
Maar het punt waar de driepuntsgordel samenkomt (waar je hem inklikt), dat is het punt waar Lucas naartoe zakt.
Hij heeft nog ruimte aan de voorkant (van kruis tot aan de gordel) als hij met zijn billen tegen de achterkant zit.
Gedurende de rit zakt hij dan onderuit zodat hij met zijn kruis-gedeelte tegen die gordel aan zit, en dus ruimte heeft achter zijn billen.
Tijdens het fietsen krijg ik hem met 1 hand ook niet meer rechtop, heel vervelend.
bobike stoeltje met slaaprol, luuk 7,5 maand!
Ow sorry zie dat uik hie rnog geen rol heb, maar vind wel een veilig idee! Lucas zat er prima in…
Zat al met mijn gezicht tegen het scherm te zoeken naar die rol… :doh: :mrgreen:
Als ik zo kijk zit Lucas hetzelfde. Beetje onderuitgezakt.
Dan zal het wel zo horen. :think:
Leuke Lucas en mama!
Zit in de naam Lucas :inlove:
Hier stoeltje een succes, gewoon goed vastsnoeren
hier stoeltje zonder succes, onze uk, kan ondanks het heftig vastsnoeren er aan de onderkant uitglijden!
We hebben eht opgelost door een riem te halen bij de action en haar daar extra mee vast te snoeren. Contact gehad met bobike… dr komt eennieuwe stoel in september met oplossingen, meer kon ze niet zeggen. Dus de stoel wordt verbeterd.
Volgens mij ligt het ook wel aan de situatie hoe dat ding aan het stuur zit. Bij de ene heeft die dan veel meer ruimte dan bij de ander.
Hopelijk is het probleem ook opgelost als de kleine iets groter is.
hier is ondertussen het probleem ook opgelost…de oplossing was hier groeien :mrgreen: ik heb het een hele tijd niet meer geprobeerd omdat ik het te eng vond en gistermiddag hebben we hem er weer eens ingezet en nu kan meneer gewoon bij mijn stuur komen. :lol: :thumbup:
@konijn wrote:
hier stoeltje zonder succes, onze uk, kan ondanks het heftig vastsnoeren er aan de onderkant uitglijden!
We hebben eht opgelost door een riem te halen bij de action en haar daar extra mee vast te snoeren. Contact gehad met bobike… dr komt eennieuwe stoel in september met oplossingen, meer kon ze niet zeggen. Dus de stoel wordt verbeterd.
Volgens mij ligt het ook wel aan de situatie hoe dat ding aan het stuur zit. Bij de ene heeft die dan veel meer ruimte dan bij de ander.
Hopelijk is het probleem ook opgelost als de kleine iets groter is.
Maar er zit toch een riempje in die tussen hun benen doorgaat?