kindertekeningen

Ik geniet zo van de kindertekeningen hier he. Kan ze nu niet allemaal vinden want papa bergt ze keurig op (hij is heel netjes :thumbup: ) maar deze lag er nog van december.

Een verjaardag op een school, kinderen zijn aan het werk (zie ze zitten op hun stoelen), en eentje denkt heel hard na :inlove: De taart ziet er ook super uit vond ik.

dat heeft ze mooi getekend zeg !!

wauw… wat een kleurrijk kind!!

dat nadenken is geweldig zeg… en die taart ook

super!

(waar over was dat kindje aan het nadenken, weet je dat?)

als ik heel goed kijk -maar ik zal het bij haar navragen- zit er in dat denkwolkje ook zo’n rode stoel met een geel kindje er op. Dus een soorte droste-effect :mrgreen: ? Ik heb geen idee maar dat zie ik er in.

Oh ja en die dingen rechtsonder zijn de jassen aan de kapstok, en die twee bakken met gekleurde dingen zijn de tassenbakken. De rondslingerende stipjes zijn rondslingerende tassen 8)

Wat geweldig :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:

Justin had eerst een hekel aan kleuren en tekenen.

maar sinds hij naar de kleuterschool gaat vind hij het geweldig.

Tekent ook steeds nieuwe dingen :inlove:

Wat een leuke tekening!

Ik vind het ook zo moeilijk om de tekeningen van mijn zoon weg te doen. Ze zijn allemaal mooi, goed of origineel. Ik heb nu een ordner vol van de kleuterschoolperiode en heb geen flauw idee wat ik ermee moet doen.

ik zie er ook een zittend geel poppetje in, in die denkwolk

wat mooi!!

ik bewaar de mooiste tekeningen ook…

wat een mooie tekening

ik bewaar de losse tekeningen niet ze krijgen bij ons op het einde van de school een plakboek mee met werkjes van het hele schooljaar en die bewaar ik