kinderstoel

nu onze dochter volop brood en warme maaltijd eet moeten we er dus een kinder stoel bij hebben. We hebben nu een tafeltje stoeltje model en die willen we dan voor haar gebruiken en voor de oudste een nieuwe stoel (doorgroeistoel).

Nu zat ik aan een trip trap te denken…van stokke is die geloof ik.

Wilde we vandaag gaan halen maar schrok erg van de prijs :shock: 200 euro compleet(vanaf 0 jaar dus) :shock: never nooit nie dus

Geen triptrap waarschijnlijk dus …voor dat geld kan ik 3 stoelen kopen.

Wij hebben onze stoel voor 70 euro gekocht 1,5 jaar terug en nu stond ie ook voor 135 euro. jemig wat zijn die dingen duur.

we willen dus een stoel voor een net peuter waar in ie vast kan zitten maar strax ook gewoon los…liefst weinig ruimte innemen…in koloniaal leverbaar en makkelijk in gebruik…en niet te duur.

Wat zijn jullie ervaringen met kinderstoelen …of heb je tips? ik hoor het graag.

:-* inge

wij hebben een future stoel ideaal makkelijk mee te nemen op vakantie of zo,omhoog en omlaag te doen,met blad,alleen wel van plastic

Is het mischien een idee om op m*arktplaats te kijken voor een trip trap?

Heb die van mij ook vorige week gekocht. 65 euro compleet.

heb je hem op markrtplaats nieuw of 2e hands gekocht?

Ik wilde daar zoiezo even gaan kijken hoor.

zo maar even doen.

bedankt voor je reactie.

:-* inge

Een tripp trapp gaat wél jaren mee, dus als je het over meerdere jaren bekijkt valt de prijs nog wel mee vind ik. Hier hebben beide kinders een tripp trapp en zelfs ik zit er wel eens op!

Ik vind de trip trap ook ideaal, maar ze zijn idd erg duur. Bij de prenatal hebben ze toch ook stoelen die veel weg hebben van een trip trap. Ik weet alleen niet hoe duur die zijn.

Wij hebben voor onze dochter een handysitt.Met als rede hij kan lang mee maar als je hem niet nodg hebt is hij ook zo weggestopt. Kan dus goed me eop vakantie en dergelijke.En het kind zit gezellig bij je aan tafel

ow dat zou ook een geweldig ding zijn. heb alleen leren stoelen met bredere leuning dus daar kan hij niet op bevestigd worden denk ik.

@Sannon wrote:

Wij hebben voor onze dochter een handysitt.Met als rede hij kan lang mee maar als je hem niet nodg hebt is hij ook zo weggestopt. Kan dus goed me eop vakantie en dergelijke.En het kind zit gezellig bij je aan tafel

hoe duur is die?

wij hebben hem via marktplaats voor 35euro toen dr tijd gekocht en nieuw zijn ze nu rond de 75 euro ze zijn er nu ook in verschillende kleuren

dat valt nog wel mee ik had duurder verwacht.

lijkt me ideaal ding

wij waren 1,5 jaar geleden op vakantie en toen kwamen we in een restaurant en daar hadden ze ze, zo hoefde ze niet met stoelen te slepen en ze namen zo weinig ruimte in maar ik vind hem geweldig ze zit er lekker bij, gaan we bij vrienden eten zonder kinderen je neemt hem zo mee en zelfs op vakantie op de plastic tuinstoelen kan je ze nog vast zetten.

mijn oudste is een vrij kleinmannetje en in een gewoone stoel zonderverhoger komt hij net met zijn kopje boven tafel.

en ik wil hem nu toch wel uit de kinderstoel hebben eigenlijk want die wordt ook een beetje te krap.

Ik heb net van de week een meegroeistoel van de Prenatal gekocht (vond de triptrap ook te duur). Hij kan met blad of zonder blad. Jula zit met blad lekker te knutselen e.d. en vandaag had ik het blad er af en dan kan ze er zelf opklimmen en zit ze heerlijk aan de grote tafel.

Hij was in de aanbieding van 80 voor 55 :dance: , ben er erg blij mee. Heeft een vijfpuntsgordel zelfs. Hoefde van mij niet vast (Jula zit altijd erg netjes), maar hij moet van haar helemaal vast :smiley: .

Hier even een fotootje, is ook in donker hout uitvoering (wij hebben zelf de witte).

Groetjes Hilda

milan zit niet meer in een kinderstoel… hij zit gewoon op een normale stoel bij ons…

Ik heb krukken gekocht voor mijn kinderen, die kleine kontjes passen daar nog wel een tijdje in en ze zijn hoger dan een stoel. Helaas heb ik de fout gemaakt met ronde leuningen, je kunt beter met alleen rugleuningen kopen zodat ze dichtbij tafel geschoven kunnen worden. Ene bekende Zweedse zaak verkoopt die.