Kinderstoel (2e)

De oudste zit in een stokke stoel (zonder beugel en plankje lager). Hij zit hier lekker hoog op, zodat hij goed aan tafel past. Dadelijk (over een maand of 2) zal Esmée in de stoel kunnen. Maar hoe hebben jullie dat gedaan?


  1. Nieuwe stoel voor de 2e gekocht. En zo ja, welke? Ik vind de stokke niet altijd even praktisch.


  2. Oudste op een gewone stoel gezet, maar hij zit dan natuurlijk wel wat laag.

Ik heb wel 3 tripp trapp stoelen van stokke en ik ben er erg blij mee .Vooral omdat onze andere stoelen van stof zijn en dus niet al te makkelijk schoon te maken zijn :wink:

Je hebt ook stoelverhogers voor op gewone stoel… mss is dat wat…

ikea stoel :inlove:

Ik heb voor de oudste toen een dik stoelkussen gekocht, en hij zit prima om een grote stoel. Heb bij de Ikea nu ook die hoge kinderstoelen gezien, wat ook wel heel handig is, maar vond dat weer zonde van onze ‘set’ :mrgreen: Dus wanneer dit beebje in de kinderstoel gaat, dan gaat Tyrone ook op een normale stoel met kussen.

@~Claudia28~ wrote:

ikea stoel :inlove:


Welke die houten kleuterstoel?

Die heb ik namelijk en past nog eens perfect bij mijn eethoekje ook qua kleur :slight_smile:

wij hebben de plasticen witte zeg maar…super handig dig, om om mee te nemen als dat handig is

@~Claudia28~ wrote:

wij hebben de plasticen witte zeg maar…super handig dig, om om mee te nemen als dat handig is




ja, die hebben wij ook gehaald. We hadden eerst een houten die je kon omtoveren tot tafel en stoeltje, maar die vond ik veel te lomp. Dus nu die witte, schuif je makkelijk ff weg, en een apart tafeltje met 2 stoeltjes :mrgreen:



Maar ze hebben dus ook nog die kleuterstoelen (?) die van hout, waar dan geen plankje meer voorzit maar die wel wat hoger is dan een normale stoel. Meer een barkruk met rugleuning :wink: . Die vond ik ook heel leuk, maar ik blijf niet aan de gang met kopen :mrgreen:

Oh dus even bij de ikea kijken.



En wat voor kussen heb je dan? Wij hebben van die plastic stoeltjes en daar gaat een kussen snel in schuiven.

Dit is hem, hij is ook niet zo breed aan de onderkant als die plastic stoel.



@ Miranda: wellicht kom je er op terug, Ryan van mij is natuurlijk al 5 he, ik ga niet eens proberen om hem in die witte stoel te krijgen :mrgreen:

@Mellie wrote:

@~Claudia28~ wrote:
ikea stoel :inlove:


Welke die houten kleuterstoel?

Die heb ik namelijk en past nog eens perfect bij mijn eethoekje ook qua kleur :slight_smile:




Wij ook! Gewéldige stoel!



Zelfs nu Amy al bijna 4 jaar is eet ze hier nog elke dag op!

Wij hebben 3 van de nieuwe stoelen van Ikea… die zijn wit en hypermodern… vond ze helemaal super :smiley:

Meteen 3 zodat we er over 2 jaar ofzo ook 1 voor Mies hebben.

Deze past dan weer erg leuk bij onze eethoek.

Voor Michel heb ik dan een chicco polly eetstoel, die is inklapbaar en kan al vlot gebruikt worden omdat hij een extra gepolsterde zitting heeft, ik heb hem van marktplaats :thumbup:

@ Miranda: wellicht kom je er op terug, Ryan van mij is natuurlijk al 5 he, ik ga niet eens proberen om hem in die witte stoel te krijgen


Nee, De kleinste zit in de ikea kinderstoel, die witte. Maar de oudste zit als vanaf 2 jaar op een gewone stoel, met een stoel kussen. Dat kussen hebben wij gewoon bij de Jysk gehaald, maar die heb je bijna overal, ook Ikea... Die bind je met touwtjes die aan het kussen zelf zitten, aan de stoel vast.

Oh dat zijn leuke stoelen. Maar eens met vriend overleggen of we er eentje kopen.

Hier een gewone ikea stoel. Bas was 2 jaar en ging toen al op een gewone stoel en zit daar perfect. Hij is lang genoeg en knoeit nu de helft minder dan in een kinderstoel. Sanne kon dus in de kinderstoel.

Wij hadden Rav de oudste in de Tripp trapp, inderdaad omdat hj daar zo lekker in zit.



Voor Nure hadden we die witte, goedkope stoel van Ikea. Maar hijzat er echt niet lekker in.



Dus hebben we uiteindelijk toch maar een Stokke Tripp trapp erbij gekocht :thumbup: . Hij zit direct veel steviger :thumbup: .



Die andere van Ikea is ideaal om mee te neme, of met kamperen ofzo.

Kinderstoel van Merel heb ik eruit gedaan, teveel plek nam die in de keuken in en zij zit inmiddels op een overgenomen Tripp trap.

Voor Jorre heb ik een ideale opklapbare stoel

handig in en uit klapbaar, hij zit stevig, mooi groot blad, ideaal voor buiten en meenemen op vakantie :thumbup:




Waar heb je die gekocht Evelien?

idd zon stoel verhoger die hebben wij ook ideaal heb je ook niet weer een extra stoel in je huis staan