Ik heb wel 3 tripp trapp stoelen van stokke en ik ben er erg blij mee .Vooral omdat onze andere stoelen van stof zijn en dus niet al te makkelijk schoon te maken zijn
Ik heb voor de oudste toen een dik stoelkussen gekocht, en hij zit prima om een grote stoel. Heb bij de Ikea nu ook die hoge kinderstoelen gezien, wat ook wel heel handig is, maar vond dat weer zonde van onze ‘set’ :mrgreen: Dus wanneer dit beebje in de kinderstoel gaat, dan gaat Tyrone ook op een normale stoel met kussen.
wij hebben de plasticen witte zeg maar…super handig dig, om om mee te nemen als dat handig is
ja, die hebben wij ook gehaald. We hadden eerst een houten die je kon omtoveren tot tafel en stoeltje, maar die vond ik veel te lomp. Dus nu die witte, schuif je makkelijk ff weg, en een apart tafeltje met 2 stoeltjes :mrgreen:
Maar ze hebben dus ook nog die kleuterstoelen (?) die van hout, waar dan geen plankje meer voorzit maar die wel wat hoger is dan een normale stoel. Meer een barkruk met rugleuning . Die vond ik ook heel leuk, maar ik blijf niet aan de gang met kopen :mrgreen:
Wij hebben 3 van de nieuwe stoelen van Ikea… die zijn wit en hypermodern… vond ze helemaal super
Meteen 3 zodat we er over 2 jaar ofzo ook 1 voor Mies hebben.
Deze past dan weer erg leuk bij onze eethoek.
Voor Michel heb ik dan een chicco polly eetstoel, die is inklapbaar en kan al vlot gebruikt worden omdat hij een extra gepolsterde zitting heeft, ik heb hem van marktplaats :thumbup:
@ Miranda: wellicht kom je er op terug, Ryan van mij is natuurlijk al 5 he, ik ga niet eens proberen om hem in die witte stoel te krijgen
Nee, De kleinste zit in de ikea kinderstoel, die witte. Maar de oudste zit als vanaf 2 jaar op een gewone stoel, met een stoel kussen. Dat kussen hebben wij gewoon bij de Jysk gehaald, maar die heb je bijna overal, ook Ikea... Die bind je met touwtjes die aan het kussen zelf zitten, aan de stoel vast.
Hier een gewone ikea stoel. Bas was 2 jaar en ging toen al op een gewone stoel en zit daar perfect. Hij is lang genoeg en knoeit nu de helft minder dan in een kinderstoel. Sanne kon dus in de kinderstoel.