kinderstep 5+

Mijn dochter wil graag een grotere step en willen dus een degelijke step kopen. Nu zag ik ze al van puky, maar je hebt zo weinig keus in de kleurtjes. (een leuk fris kleurtje zou leuk zijn ;))

Iemand nog een fijne ervaring met een degelijke step, we willen ongeveer gaan tot 130 euro.

Juul heeft een allunminiumstepje!

Wil het liefst geen kleine wieltjes, wil graag luchtbanden zo voel je niet zo erg elke bobbel op straat en rollen lekker lang uit.

Yedoo Tidit en Yedoo Mau, dat schijnen de besten te zijn voor jongere kinderen. Ik zie de Tidit sowieso ook in roze :slight_smile:

Ik ga eens kijken naar deze merken, dankje :slight_smile:

wij hebben een big wheel, kan zelfs een kleuter als een puber op…

@littlewonder wrote:

Yedoo Tidit en Yedoo Mau, dat schijnen de besten te zijn voor jongere kinderen. Ik zie de Tidit sowieso ook in roze :slight_smile:

Yedoo Tidit beoordelen ze erg goed, :thumbup: En de roze kleur zou mijn dochter vast prachtig vinden.

Dankjewel alvast :-* Denk dat het deze gaat worden :inlove:

@Pitje27 wrote:

Ziet er leuk uit met die grote wielen, maar denk dat je hetzelfde probleem ermee hebt als die kleine wieltjes.

Graag gedaan hoor :slight_smile:

Dochter heeft een echte ouderwetse (rode) autoped gekregen voor haar verjaardag van oma, gewoon 2e hands op de kop getikt voor 15euro!

@romata wrote:

@Pitje27 wrote:

Ziet er leuk uit met die grote wielen, maar denk dat je hetzelfde probleem ermee hebt als die kleine wieltjes.

nee hoor , want hoe groter de wielen hoe fijner :wink:

zou dan voor een grote puky gaan en geen kleine

Hier ook een big wheel en Peet en Niek zweren erbij… het gaat zo lekker hard, hahahah… je hebt met harde wielen minder rolweerstand als met luchtbandjes…