kinderspelletjes Ipad

Goedemiddag op deze 1e kerstdag.



Wij hebben sinds kort een Ipad in ons bezit. Nu ben ik al bekend met Itunes en dergelijke, want ik heb een Iphone.



Mijn zoon van 8 wil graag spelletjes spelen op de Ipad, maar je kan zoeken wat je wilt, maar ik heb geen idee wat ik er allemaal op kan zetten. Ik heb er wel wat op gezet, maar hij wil nog veel meer, maar wat?



Welke spelletjes staan er op jullie Ipad / tablet?



Alvast bedankt voor het meedenken.



Groet,



Linda

Wat hier veel gespeeld wordt op de tablet (wij hebben een Android tablet trouwens) door onze 7-jarige (en door mijzelf) is RushHour en Where’s my water. Allebei denkspelletjes.

Dan nog Penguins (iets met een pinguin die een route moet afleggen en onderweg visjes moet eten).

Angry birds hebben we er ook op staan, maar werd na de eerste week niet meer aangeraakt. Oh ja en een behendigheidsspelletje waar je een balletje door een doolhof heen moet loodsen is ook een succes, weet even niet meer hoe het heet, iets met 3D labyrinth geloof ik.



Verder lees ik hier mee voor meer tips! Want ook wij zijn nu wel aan wat uitbreiding toe.

Op onze Ipad staan heel veel kinderspelletjes, want dat ding zit bijna vastgegroeid aan Lotte (maar is eigelijk van papa). Ze mag trouwens alleen spelletjes erop zetten die gratis zijn. Ik heb er helemaal geen verstand van en speel alleen Rumble en Quizcross. Ik zal morgen aan Lotte vragen welke spelletjes zij leuk vindt en er op heeft staan.



Groetjes,



Virago

Haha, mijn moeder heeft sinds kort een Ipad, Jayden vindt Kenny (van kennisnet) geweldig!

Ik heb het Lotte niet meer gevraagd, maar ik zie staan (en ik zet alles maar neer wat ik zie staan en dat zijn er nogal wat):

Hill Climb

JumpingHorses

Horse World 3D

Bakery Story

City Story

Monster Pet

Pet Shop

FishingGame

Tap The Fog

Striker…2012

FNPIB HD Free

Monster

Dammen

MyLittlePony

Slaap…ker! HD

Dog Racer HD

Coin Dozer

BCClassic

Hay Day

Subway Surf

Fishdom2

Prize Claw HD

Mini Pets

Holiday Hotel

Pet Hotel

Pet Home

Farm Story

City Story

Zoo Story 2

Nightclub

Empire Story

Hamster Ball

Restaurant

SqulaBordspel

Labyrinth…Lite

Hotels

Theme Park

Academy

Tiny Tower

Smurfs

FreePlay

iMommy Lite

Draw Some

Disneyland

Tapped Out

MONOPOLY

Air Hockey

Rope’n’Fly

Gardenscapes

SmurfGrabber



Ik ga nog vragen welke spelletjes de leukste zijn!



Groetjes,



Viratine

Ik heb nog even snel Lotte geraadpleegd en ze noemde deze spelletjes op als favoriet (staan er ook bij die niet in bovenstaand lijstje staan):

BeyondYnth HD

Hotels

Theme Park

Tiny Tower

Smurfs

FreePlay

Draw Some

Tapped Out

Gardenscapes

Hay Day

Subway Surf

Monster Pet

Striker…2012

FNPIB HD Free

Penguins

Hill Climb

DevilsTriangle

The Machine



Groetjes en veel plezier ermee!



Viratine