Kinderschoenen.

je bent toch wel terug geweest met de shcoenen? hier wordt altijd gezegd als de koop gedaan is bij de kassa,dat we altijd terug moeten komen, dat deze schoenen bij fatsoenlijk gebruik een seizoen mee moeten gaan!

Nou en zeker met die merken hoort dat echt niet hoor…



Ik zou gewoon de gok wagen, als ze niet goed zitten kan je toch altijd nog terugsturen?

De maat kan je zelf ook wel voelen, ik hou altijd krap twee vingers achter de hiel aan.



Ik twijfel nu ook, zag online ook leuke schoenen voor zo’n 50 euro per paar maar vind dat eigenlijk nog niet zo heel erg goedkoop. Misschien nog even een maandje wachten (maar ja, dan zal je altijd zien dat ik misgrijp).



Hier lopen ze overigens echt van april/meoo tot eind sept op sandalen, ik twijfel de laatste jaren dan ook heel erg of ik uberhaupt wel gympen erbij zal doen en heb dan goedkope gehaald bij de hema ofzo. Maar oudste is daar weer uitgegroeid en heeft nu dus gewoon geen dichte schoenen… aan de andere kant, hij draagt ze toch zelden of nooit, dus ja…

Wat een gedoe hé, die schoenen…



Ik ben 1 keer eerder terug geweest omdat Robin toen suède neuzen had (tja, dat is al bij voorbaat stom denk ik…).

Maar die waren binnen 2 dagen compleet kaal, er zat echt niks meer op.



Toen ik terug ging was het (er staat daar een vent en die is heel vriendelijk als je koopt, maar zodra je terug komt niet zo meer…): 'Ja, maar mevrouwtje… mevrouwtje… denkbeeldige zucht, dat komt als kinderen op van die te kleine fietskes of autookes rijden en dan met de schoenen over de stoep schuren. Daar kan ik niks aan doen, dat kunnen die schoenen gewoon niet hebben.



Hij wilde ze wel terug sturen naar de fabrikant (waren toevallig ook Brakkies) en dan zouden ze daar bekijken of ik recht had op vergoeding ja of nee.

Dus dan heb je geen schoenen en moet je maar afwachten of je je geld terug krijgt.



Werd ik een dag later opgebeld dat ik nieuwe kon komen uitzoeken, die dag waren er nog meer mensen met dezelfde schoen terug gekomen dus het leek toch een fabricage foutje te zijn.



Maar sindsdien heeft hij me niet meer zo hoog geloof ik.

Hij is heel aardig, té aardig, maar zodra een man begint met ‘mevrouwtje, mevrouwtje’ weet je dat je op je kop kan gaan staan, maar dat helpt niet.



En ik zie mezelf continu terug komen…

Je gaat ook aan jezelf (je kinderen) twijfelen hoor.



Maargoed, met alle wil van de wereld kan ik me nog niet voorstellen dat Robin een gat in de zool krijgt.

Of hij moet ergens in gestapt zijn, en dan is het nog jouw ‘fout’.





Ik ben er wel een beetje klaar mee.



Heb soms ook het gevoel dat die dure merken geliefd zijn en richting de massa productie gaan om maar zoveel mogelijk te verkopen en de kwaliteit gewoon achteruit gaan.

Had je destijds met die Mag schoenen ook (ken je ze nog…?? 8) )