kinderpannensetje Ikea/Intertoys/Action

Kleine meid krijgt een keukentje voor haar verjaardag en daarbij wil ik nog een pannensetje kopen.

Bij ikea heb je een setje van Duktig met roestvrij stalen pannetjes. Ook heb je een setje (daar zit dan ook nog keukengerei bij) bij de Action en Intertoys (precies hetzefde setje, alleen bij Intertoys wat duurder dan bij Action). Alleen die pannetjes bij Action/Intertoys lijken zo klein.

Iemand een idee of de pannetjes van de Ikea groter zijn?

wij hebben toen die tijd van die stalen pannetjes bij zeeman gekocht tot ze door hadden hoe je er mee tegen elkaar aan kon slaan :?

ze hebben nu plastic pannen en sorry weet niet eens meer waar weg kan maar zo zijn zeeman want die hebben vaak keuken spullen :think:

weet niet of die bij de IKEA groter zijn… wel dat die van de IKEA groot genoeg zijn voor een kinderkeukentje :lol:

Heb zelf een keukentje gemaakt toen de oudste 3 werd en daar destijds een setje bij de IKEA bij gehaald en nu kunnen de pannetjes mooi samen op het ‘fornuis’ staan en kunnen ze ook nog een beetje frutten er omheen. Bij grotere pannetjes zou dat toch wat lastiger worden denk ik.

wij hebben indertijd voor die van ikea gekozen ondat die naar mijn idee idd groter waren…

bovendien kon ik er meteen nog een hoop leuke andere zooi bijkopen!

Oké, dan is het toch handig morgen even naar Ikea te gaan om te vergelijken.

ik kan de pannetjes hier wel even opmeten, als je dat wat kan helpen?

Even om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen: waarom maakt het uit of het ene setje pannetjes groter is dan het andere?

@ Fietje, als je dat zou willen doen, graag.

@ Madre, ze krijgt een houten keukentje van Eichhorn en de pannetjes die ik zag bij Intertoys/Action vallen volgens mij in het niet bij het keukentje…het zgn. kookplaatje is dan nogal groot volgens mij. Vandaar mijn vraag.

Wij hadden een setje van de action en die lag binnen een uur uit elkaar… Nou zijn onze jongens ook wel top-slopers, hoor… Maar wij gaan nu voor het ikea setje…

Groetjes,

LaBruja

Action was hier ook vrij snel kapot

Hier ook de pannentjes van de ikea :thumbup:

Ze stonden zojuist bij het eten ook weer eens naast "onze"pannen op tafel :lol:

Tejo had namelijk blauwe pannenkoeken gemaakt en ijs gebakken, maar die had hij in de koelkast gezet :think: (dat zegt hij tenminste, hij heeft leuke fantasie zo af en toe :mrgreen: )

De pannetjes bij de zeeman weleens gezien, maar die zijn echt heel veel kleiner en zien er ook uit dat wanneer je ze aanraakt, kapot gaan.

Die van de ikea zijn te klein voor het echte fornuis, maar zou mij niet verbazen als je daar daadwerkelijk mee zou kunnen koken :think:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bedankt voor alle adviezen…ik ga morgen naar de Ikea!

de diameter van de pan is 12 cm, van de wok 13 cm, en van de koekenpan 14 cm.

veel plezier bij ikea morgen

de glaasjes van duktig zijn hier ook een enorme hit!

@Fietje wrote:

de glaasjes van duktig zijn hier ook een enorme hit!

En die zijn dreumes proof… stuiteren hier soms namelijk door de kamer :roll: .