Inschrijven voor alle dagen!! Inschrijven kan altijd en je zit nergens aan vast.
Ik weet niet hoe het bij jullie is met de wachttijden, maar hier is dat een drama. Dus als ik in jouw positie zat zou ik inschrijven op alle dagen. En dan uiteindelijk afnemen wat nodig is!
eind van deze maand houd mijn baan op en zal ik ook verder moeten gaan kijken. Mijn zoontje zit nu op flexibele kinderopvang en ik laat dat ook zo.
Ook hier zijn er lange wachtijden en ik denk zodra je een leuke baan op het oog hebt je ook flexibel moet kunnen zijn en dat zou moeilijker zijn lijkt me als je dan opnieuw kinderopvang moet regelen.
Misschien kan je eens in gesprek gaan bij jouw kinderopvang wat de mogenlijkheden zijn ?
Ik heb mijn kinderen ook voor alle dagen moeten inschrijven, hoewel ik ze never nooit niet die 5 dagen ga brengen straks. Ik heb straks een wisselend rooster en hooguit 3 dagen nodig maar meestal minder. Alleen waren 3 dagen flexibel evenduur als 5 hele dagen. Blijft een dure grap :?
Ik was ook werkzoekend toen we onze dochter (toen nog ‘kind’, we wisten toen nog niet dat het een meisje was ;)) in lieten schrijven bij het kdv. Wij hebben haar voor twee dagen ingeschreven (ma en vr) en dat toen ik een baan had aangepast. Was gelukkig geen probleem. Volgens mij best uitzonderlijk. Ik zou haar anders inderdaad gewoon voor vijf dagen inschrijven en dan aanpassen zodra je weet welke dagen je gaat werken.
Ik werk inmiddels al enige jaren op woensdag, maar mijn vorige baas wilde dat ik de donderdag deed.
Robin stond daar al 3 jaar voor ingeschreven en 2 weken geleden hoorden we pas dat hij geplaatst kon worden.
Ik heb inmiddels een nieuwe baas, en die vond het prima dat ik de woensdag bleef werken, dus het is inmiddels niet meer nodig.
Maar zo zie je maar hoe lang het kan duren.
De maandag (redelijk), woensdag en vrijdag is hier vaak niet zo’n probleem, maar de dinsdag en donderdag zijn echt heel erg gewild.
Met een beetje pech de maandag ook, Lucas kon zo naar de babygroep, maar Robin heeft erg lang moeten overblijven voordat hij op maandag BSO had.
Ik ben ook op zoek naar ander werk, en dus staan beide heren ook op donderdag ingeschreven (Robin slaat nu een beurt over, net zolang tot ik het plekje eventueel wel nodig heb).
Ik weet dan ook niet wat ze van me verlangen qua dagen.
En als je slim bent, ook inschrijven alvast voor BSO! :thumbup:
Volgens mij hangt het helemaal van je kdv af… Jasper gaat naar een kleine kdv met maar 2 groepen en maar iets van 50 kids in totaal en daar zijn ze redelijk flexibel. Had in januari bedacht dat ik de woensdag als vierde dag erbij wilde en Jasper kon er al vanaf begin maart terecht…
Nu hebben we de vrijdag weg laten vallen en werk ik straks alleen nog maar di-woe-do, gelukkig kan ik dat bij mijn werkgever gewoon aangeven en houden zij bij het maken van het rooster daar gewoon rekening mee :mrgreen: