Mijn drie kids hebben opvang op een prima kdv en dat wil ik graagt zo houden. De kosten zijn vrij hoog maar gelukkig betaald de belasting e.e.a terug :mrgreen:
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe baan en waarschijnlijk gaat dat wel lukken, dat is dan per september. We hebben natuurlijk net vakantie geld gekregen en omdat wij verder niet van plan zijn op vakantie te gaan had ik gedacht om mijn baan lekker per augustus op te zeggen zodat ik nog even een maandje thuis van mijn kids kan genieten. :mrgreen:
Voor dat maandje wil ik natuurlijk het kdv niet opzeggen…
maar als ik niet op zeg dan krijgen we die maand dan wel geld van de belasting dienst voor de kinderopvang?
anders wordt een maandje thuis wel errug prijzig nl.!
hallo
Volgens mij krijg je gewoon geld vd belasting , tenzij je zelf het gaat aangeven aan hun.
Alleen moet je niet vergeten dat ze eind vh jaar gaan kijken naar de inkomens en of je te veel of te weinig van hun hebt gehad , dus die maand kan daar dan wel gevolgen voor hebben na dit jaar .
Succes met je nieuwe job in elk geval
groeten loes
Zelf dacht ik altijd dat je geen kinderopvangtoeslag kreeg als je niet beide een baan had. Dus in die maand krijg je het niet lijkt mij. Want je hebt niet beide een betalende baan. Maar misschien doen ze niet zo moeilijk bij een overbrugging?
ik zou er de bel. dienst over bellen. Kom je ook niet voor nare verrassingen te staan.
ik heb al besloten, ik blijf nog een maandje werken en neem pas in sept ontslag…
dan begin ik ook meteen met mijn nieuwe baan!