Kindernamen: meisjes

Kayleigh

siobhan(zeg:sievon)

yaya

lieve

roos

bloem

Nathalie

Esmée


:inlove: :inlove: :inlove:

Kyara

Kayleigh :inlove:

Caitlin

Lysanne

Miorha

Luna

Noella

Keisha

Adinda

Alana

Rivana

Mona :inlove:

Lente

Fee

Ragna

Starla



Groetjes, Marilyn

nikki :inlove:

Hailey en Kealyn

Sterre

Veere

Juul

Julia

Yentl

Nora

Noor

Dianne

Diane

Diana

Qwenn

Annelynn

Marit :inlove:

Youni (joenie)

Jeanina :mrgreen:



Youni hebben we afgeleid van Unique, soms vind ik het zelfs jammer dat we haar zo niet hebben genoemd, maaaar,… ze is ook echt een Youni hoor.

Youni (joenie)

Jeanina :mrgreen:



Youni hebben we afgeleid van Unique, soms vind ik het zelfs jammer dat we haar zo niet hebben genoemd, maaaar,… ze is ook echt een Youni hoor.

Voor een meisje vind ik:


  • Lindsey
  • Caitlin



    erg mooi :smiley:

Robyn

Esmay

Aimy

Kaitlinn

Sarah

Noëlle

Eva

Lola

Lindsay

Linn

Morgan

@Barbar@ wrote:

Voor een meisje vind ik:


  • Lindsey
  • Caitlin



    erg mooi :smiley:






Ik was ook helemaal weg van Caitlin maar mijn vriend vond die naam niets en tsja dan houd het op he.

Talysha



Sterre



Caitlin

ik zat zelf (mocht het een meisje zijn) aan hailie te denken (spreekt uit als hey-lie XD) en die naam vind ik zo geweldig maar me vriend de zus d’r dochter (of gewoon nichtje XD) heet al kayleigh (spreekt uit al ké-lie) dus dat lijkt misschien wel een beetje heel erg op elkaar wat vinden jullie zou dit kunnen :P?

@Dynasty wrote:

ik zat zelf (mocht het een meisje zijn) aan hailie te denken (spreekt uit als hey-lie XD) en die naam vind ik zo geweldig maar me vriend de zus d’r dochter (of gewoon nichtje XD) heet al kayleigh (spreekt uit al ké-lie) dus dat lijkt misschien wel een beetje heel erg op elkaar wat vinden jullie zou dit kunnen :P?


Ja hoor, gewoon doen! :thumbup:

De namenwebsite die op pagina 1 genoemd wordt, doet het niet. Of ligt het aan het feit dat ik Firefox gebruik als browser? :think:

nou, dat probleem heb ik ook al een tijdje. En er wordt ook nog steeds in andere topics verwezen naar dit namentopic, maar ik kan er niks mee :roll:

Amélie

Gabrielle

Juliette

Louise

Abigail

Cathy

Cherelle

Charelle

Jermaine

Fabienne

Cerolyn (spreekt het op zn Engels uit)





Vind ik hele mooie namen… Ben er zelf nog niet echt uit welke ik wil!