Kindernamen: meisjes

Ok, omdat er veel vraag is naar namen, heb ik in overleg met de modies, 2 topics aangemaakt, waarin elke naam die jullie maar kunnen bedenken (wel echte namen graag :mrgreen: ) hier kunnen plaatsen, zodat het gemakkelijker wordt voor iedereen die op zoek is naar een naam voor hun kindje, die te vinden.



Kom maar op met de namen dames!!! (en de heren natuurlijk ook :mrgreen: )



NAMEN DATABASE!!!



Hier kan je alle namen opzoeken op meisjes-, jongens- en beide namen per letter en alles tegelijk.



Je kan ook zelf je naam invoegen.



Met dank aan SeeSeeEm en Eisblume!

die waren er al



meisjesnamen



jongensnamen

De namen die hier de revue zijn gepasseerd:



Kaylee

Kayla

Jaimy

Kyara

Kyana

Kyani

Nynke

Nienke

Alyssa

Kelsey

Joyce

Yara



:wink:

Elka

Samara Livanja

Tamara



We hadden toch al zo’n topic? :think:

En waarom heb je bij de meisjes zulke leuke creatie’s gemaakt en bij de jongens niet?

@TaMa wrote:

Samara Livanja

Tamara



We hadden toch al zo’n topic? :think:

En waarom heb je bij de meisjes zulke leuke creatie’s gemaakt en bij de jongens niet?






We hebben ook zo’n topic, maar was voor sommigen een beetje onduidelijk en die was nog geen sticky. Daar komt bij dat ik het wel een leuk ideetje vond om er wat moois van te maken. En ik moest nog beginnen aan de jongensnamen. Maar die zijn inmiddels ook af :wink:

Ik had een aantal namen doorgegeven waaronder Blossom, in het lijstje staat Blossem. En bij Beaudine moet nog een d tussen in het lijstje :wink:

Volgens mij moeten jullie even met Eisblume contact opnemen, zij heeft 2 enorm lange lijsten kant en klaar…!

brittany

Uhm…



Tatum

Rayne

Reny

Marjolein

Nouk

Lou



En nog véél meer waar ik nu natuurlijk eventjes niet op kom…

Lola staat er nog niet in.

senna en rieve (je spreekt het uit als lieve maar met een r)

@SeeSeeEm wrote:

die waren er al



meisjesnamen



jongensnamen




Dat wilde ik net zeggen!!

Weet ik! :mrgreen: :mrgreen: Maar ik vond het leuk om de namen in een mooi lijstje te zetten :mrgreen: :-*



Ben er nog mee bezig hoor, tis best veel :mrgreen:

Simone :smiley:

zie banner :inlove:

ik dacht dat je het lijstje van Eisblume zou overnemen?

Daar staat ook de naam van mijn dochter en zoons in.

Hahaha niet zo vlug CCM… weet je wel hoeveel werk het is :lol:

Kopiëren en plakken!! Je hoeft niet alles over te tikken!!

Weet ik, maar sinds gisteren heeft mijn laptop het begeven en daar staat dus het document op :? :cry: