wij hebben voor kyano nieuwe meubels voor zijn slaapkamer
van de mammout serie van ikea
het bed is 170cm x 81cm
er staat bij matrasmaat 160x70
dom als we waren hebben we die niet meteen meegenomen,ikea ligt voor ons niet naast de deur
nu kunnen we hier in de buurt alleen matrassen krijgen in de maat 150x70
zou dat ook gaan of word dat te klein,het bed staat nog niet in elkaar,dus kan het niet even meten
maar wellicht dat er meer mensen zijn met deze meubelen?
Wij hebben ook sinds kort een Ikeabed voor onze oudste, en ook het matras erbij.
Geen idee of je ook een kleiner matras erin kan leggen. Ja, zal vast kunnen, maar dan heb je wel 10cm loze ruimte in het bedje. Zal het matras misschien gaan schuiven…
Ik zou denk ik toch voor het ikea-matras gaan… En dan meteen (als je dat nog niet had) beddegoed meebrengen
en via internet met niet al te hoge bezorgkosten?
Ava heeft een lange tijd in een kleuter bed geslapen met haar ledikant matras. Ging prima. Zolang de matras even wijd is als het bed zal het niet verschuiven. Je kan eventueel een groot knuffel beest in die 10 cm kunnen leggen als je bang bent dat je kind van het matras af wiegelt.
oke thanx! :thumbup:
Voor nu een kleiner matrasje kiezen en een deken oprollen en in de spleet leggen. Persoonlijk zou ik uiteindelijk wel het juiste matrasje erbij willen hebben. Ken je niemand die in de buurt van Ikea woont en een keer een matrasje voor je wil scoren en opsturen?
nee zou het niet weten
maar mn man wil graag gaan vertelde hij net :mrgreen:
omdat ze daar van die lekkere hot dogs hebben :lol:
dus dan mag hij het matrasje gaan halen :thumbup:
denk dat ik dat beter kan doen,meteen een goed passend matras erin