kinderlaptop voor meisje ruim drie jaar

De topictitel zegt het al een beetje. Wat is wijsheid. Nu ik op mp rond zit te snuffelen zie ik een aanbod van 2-4 jaar en van 4-6 jaar. Maar wat is wijsheid. Ik heb er zo links en rechts wel eens eentej voorbij zien komen, maar heb ze nooit bestudeerd.



Tja, ga ik er nu eentje nemen van 2-4 of zal ik er alvast eentje nemen van 4-6? Of is die van 2-4 zo moeilijk dat ze daar voorlopig wel mee vooruit kan?





En welke is dan aan te raden??

die van V-tech zijn altijd leuk…

ik geloof dat wij eentje hebben in de leeftijdscategorie van 2-4 jaar. maar op zich kan je daar nog best een tijdje mee verder. sommige spelletjes zijn best moeilijk. Elize is er voorlopig nog niet op uit gekeken/klaar mee.

Ik heb er één staan en kids doen er niets mee. Je mag PB-en en dan worden we vast wel over de prijs eens.

Onze jongste heeft een Nijntje laptop en ze speelt er wel mee en vind het leuk. De oudste heeft een Dora laptop, maar ook een Nintendo DS. De jongste kan daar nog niets mee, dus ik zou voor de laptop van 2-3 jaar gaan.

Mijn neefje heeft ook 1 van V tech, hij speelt er alleen nooooooit mee :? zonde want het was o’n leuk ding.

Hier ook een en meneer doet er ook niks mee… daarin tegen met de ds en psp wel…

hier een dora laptop en mevrouwtje is er blij mee :mrgreen:

Hier een dieren laptop doet hij niks mee, vond het even leuk, en toen is hij in de hoek beland.