kinderkledingbeursvraagje

Ik ga morgen naar een kinderkledingbeurs om zelf te verkopen. Maar ik weet niet wat ik zal doen…



zal ik “graaibakken” maken (uitzoeken voor 2 euro bijvoorbeeld)

of nette stapeltjes?

ik zelf hou meer van nette stapeltjes… dat gegraai vind ik vreselijk!



al vrees k dat je nette stapels snel niet meer netjes zijn

Ik houd ook niet van gegraai … ik zou het op maat leggen :angel:

of op een rekje op maat hangen, of heb je dan niet genoeg hangertjes?

Als je alles netjes en overzichtelijk houdt dan zal je gegarandeerd meer verkopen.Dus alles op maat en soort.



Ik heb ook een gruwelijke hekel graaibakken.



Misschien kan je een kledingrek regelen voor de mooie setjes dat toont ook altijd veel beter.



Succes morgen!!

Ik heb een kledingrek en dat neem ik zowiezo mee. Vorige keer had ik ook nette stapeltjes gemaakt. Maar nou heb ik een tijd geleden op de rommelmarkt gestaan met onder andere dameskleding. Ik had een deel netjes opgevouwen en een deel in “graaibakken”. Van die stapels heb ik niks verkocht en die graaibakken waren bijna leeg. Vandaar dat ik het vraag. Maar ik zie al dat de meeste van jullie niet van dat gegraai houden (ikzelf eigenlijk ook niet), dus het worden stapels denk ik. En voor de zekerheid zet ik wat bakken klaar. Vriendin van mij maakt wel graaibakken…eens kijken wie het meeste verkoopt. Graaibakken zijn natuurlijk zo gemaakt.

ik zou graaibakken erbij doen.

Dus een stelletje netjes hangen, een paar stapels en aan de zij of voorkant 1 of 2 graaibakken.

Zelf kijk ik eerder in een bak, zeker als het een leuk prijsje is :wink:

Is voor mij ook vaak duidelijker dan dat ik kledingstuk voor kledingstuk op labeltjes naar de prijs moet gaan kijken.

Ik zou het sorteren op maat, ik was laatst op een beurs, nou vreselijk ik sla de bakken over en kijk liever naar de stapels of aan de rekken gesorteer dop maat!

kinderkledingbeurs? wanneer is dat en waar? is dat ook gewoon iets nationaals waar je alles goedkoop kan kopen?

@Baby2008Diablow wrote:

kinderkledingbeurs? wanneer is dat en waar? is dat ook gewoon iets nationaals waar je alles goedkoop kan kopen?




Hebben jullie geen buurthuis in de buurt?

Daar worden zulke dingen vaak gehouden.

Je moet ook je wekelijkse buurtkrantje in de gaten houden of google is op kledingbeurs en dat in combi met je woonplaats.

Ik zou eigenlijk ook best een keer op zo’n beurs staan om dingen te verkopen!

Ik zal ook eens de krantjes in de gaten houden :think:

@victoria wrote:

Ik zou eigenlijk ook best een keer op zo’n beurs staan om dingen te verkopen!

Ik zal ook eens de krantjes in de gaten houden :think:




Met je dure merk kleertjes zou ik dat niet doen Vic.

Mensen willen vaak voor een duppie op de eerste rang zitten.



Je kan je merkkleren beter via mp verkopen of via je web winkeltje.

@mamma van sharondenise wrote:

@victoria wrote:
Ik zou eigenlijk ook best een keer op zo’n beurs staan om dingen te verkopen!

Ik zal ook eens de krantjes in de gaten houden :think:




Met je dure merk kleertjes zou ik dat niet doen Vic.

Mensen willen vaak voor een duppie op de eerste rang zitten.



Je kan je merkkleren beter via mp verkopen of via je web winkeltje.




Maar waarom zou iemand dat op zo,n beurs er niet voor geven en op mp dan wel :think:

Ik zou wel bang zijn dat het gepikt werdt :shifty:



Enne op mp willen ze ook voor een duppie op de eerste rang zitten :?





Maar even reageren op de topic startster :mrgreen: stapeltjes vindt ik ook prettiger die graaibakken zou ik overslaan :oops:





gr melanie







Gr melanie.

mij ot je dat niet vragen, ik ben autistisch aangelegd :mrgreen:

je kan ook “graaibakken” maken maar dan een paar verschillende:

maat … tot … jongen

maat … tot … meisje



graait voor de koopsters al een stuk makkelijker :wink:

Ik leg alles netjes op stapeltjes maar mensen graaien toch :lol:

Moet altijd alles erg vaak goedleggen :mrgreen:

Nou, ik had dus geen graaibakken gemaakt en voor 120 euro verkocht (niet alleen kleertjes hoor, maar wel veel). Stapeltjes heeft dus erg goed gewerkt vandaag.

Hoi,

:dance: :clap: kun je weer iets anders voor kopen of sparen :wink: :thumbup:



En die ander die had toch wel graaibakken gemaakt?

heeft die ook veel verkocht :wink:



Ik stondt ook altijd op de vlooiemarkt maar heb er geen zin meer in :oops: :shifty: door dat het zoveel tijd kost de kraam moet je er weer uit halen, mensen die stelen .











Gr melanie

Mijn vriendin die dus wel graaibakken had, had voor 30 euro verkocht.



Mijn conclusie is dus dat graaibakken niet werken…maar het is appels met peren vergelijken, want ik had meisjeskleding en zij jongenskleding.

Hoi,



Ja dat is misschien wel zo, maar ja je hebt gelukkig wel goed verkocht :thumbup:



gr melanie.