kinderkledingbeurs, welke prijzen?

Ik ga in september op een kinderkleding- en speelgoedbeurs staan. Maar nou weet ik dus echt niet wat ik voor die kleertjes moet vragen. Vraag je voor kleine maten minder dan grote? Wat zouden jullie vragen (en geven) voor longsleeves of shirtjes of broekjes van “geen merk” en wat voor iets van bijvoorbeeld mexx?



Ik heb werkelijk geen idee!

Ik zelf vind shirts van geen merk, tussen de 5-10 euro.

Shirts van wel een merk (koop ik altijd in de uitverkoop), maar niet meer dan 15 euro.



Broeken zelfde verhaal, maar kunnen 2-5 euro duurder.

Merkbroeken zijn vaak 40 euro, maar ik koop ze in de uitverkoop voor 20.



Je kunt denk ik ook beter sommige (voor jou goedkope) shirts ietsje duurder maken, en merk kleding weer iets goedkoper. Dat oogt vriendelijker (denk ik).



Succes en veel plezier!

5-10 euro voor een non-merk shirtje dat ook nog gedragen is? :shock:

@sensje wrote:

Ik ga in september op een kinderkleding- en speelgoedbeurs staan. Maar nou weet ik dus echt niet wat ik voor die kleertjes moet vragen. Vraag je voor kleine maten minder dan grote? Wat zouden jullie vragen (en geven) voor longsleeves of shirtjes of broekjes van “geen merk” en wat voor iets van bijvoorbeeld mexx?



Ik heb werkelijk geen idee!




Als ik kijk wat de 2ehandskleding winkel hier vraagt:



hema, beebies, andere “niet-merken”: shirtje ongeveer 3 euro, broek/rok 3 euro



mexx, esprit etc. : shirtje 6 euro, broekjes, rokjes, 6 euro, jurkjes iets van 7,50



oillily, jottum, tommy hilfiger: tussen de 8 en 12 euro.



Maar die winkel is echt voordelig in de manier van prijzen :wink:

@Fryskefaam wrote:

5-10 euro voor een non-merk shirtje dat ook nog gedragen is? :shock:




vind ik ook veel te duur. Daar koop je bij de Zeeman heel veel kleertjes van :smiley:

Een shirtje bij de Hema kost nieuw ook iets van 4,95, non-merk kun je dan nooit zoveel vragen toch??

Nou, dat vind ik dus ook, dan betaal ik liever een euro meer en haal em nieuw bij de h&m ofzo!

Als ik kijk wat de 2ehandskleding winkel hier vraagt:

hema, beebies, andere "niet-merken": shirtje ongeveer 3 euro, broek/rok 3 euro

mexx, esprit etc. : shirtje 6 euro, broekjes, rokjes, 6 euro, jurkjes iets van 7,50

oillily, jottum, tommy hilfiger: tussen de 8 en 12 euro.

Maar die winkel is echt voordelig in de manier van prijzen


Ik zat ook te denken aan 3 euro voor een shirtje, 4,50 voor een logsleeve, 5 voor een broekje en dan merk iets meer. 5 voor een shirtje, 6,50 voor een longsleeve en 7,50 voor een broekje of jurkje.

5-10 euro voor een non merk gedragen shirt vind ik ook wel erg veel!



Ik verkoop wel eens kleding op een kledingbeurs maar veel meer dan het volgende krijg je er niet voor:



Shirts: 1 euro voor non merk, 2,50 voor merk

Broeken 2,50 voor non merk, uiterlijk 4 a 5 euro voor merk

Ik verkoop wel eens kleding op een kledingbeurs maar veel meer dan het volgende krijg je er niet voor:

Shirts: 1 euro voor non merk, 2,50 voor merk
Broeken 2,50 voor non merk, uiterlijk 4 a 5 euro voor merk


Zo weinig????

@#puk# wrote:

Ik zelf vind shirts van geen merk, tussen de 5-10 euro.

Shirts van wel een merk (koop ik altijd in de uitverkoop), maar niet meer dan 15 euro.



Broeken zelfde verhaal, maar kunnen 2-5 euro duurder.

Merkbroeken zijn vaak 40 euro, maar ik koop ze in de uitverkoop voor 20.



Je kunt denk ik ook beter sommige (voor jou goedkope) shirts ietsje duurder maken, en merk kleding weer iets goedkoper. Dat oogt vriendelijker (denk ik).



Succes en veel plezier!


maar jij hebt het nu over nieuwprijzen toch? (zowel gezien de prijzen die je noemt als de opmerking dat je in de uitverkoop koopt)



ik zou zeggen geen merk tussen de 50 cent en 3 euro per stuk.

merk tussen de vijf en vijftien euro.

kom even brutaal tussendoor :oops: :oops:

maar even een vraagje aan lydia, ik lees over 2e hands winkeltje bij jou in de buurt met die prijzen mag ik vragen welke dat dan is



groetjes renee

precies, ik ga geen 2e hands kopen als ik het voor een fractie meer in de uitverkoop nieuw kan aanschaffen.

Persoonlijk vind ik 1-2 eur voor een shirt al heel wat, iets meer voor lange mouwen. Broek iets van max 3 euro.



Ik bedoel maar; ik heb net voor 15 euro 2 prima nieuwe broeken bij C&A gekocht voor de kinderen. Op het moment dat iemand meer dan 5 euro voor een gedragen exemplaar vraagt ga ik net zo lief iets meer besteden voor nieuw.

@renee wrote:

kom even brutaal tussendoor :oops: :oops:

maar even een vraagje aan lydia, ik lees over 2e hands winkeltje bij jou in de buurt met die prijzen mag ik vragen welke dat dan is



groetjes renee




wilhelminastraat.

Met de truc om heel goed te zoeken en te weten wat je zelf mooi vindt :wink:

Dan weet ik welke jij bedoelt, idd goed zoeken en kijken en soms vindt je dan iets heel leuks en de andere keer helemaal niets.



renate

@Fryskefaam wrote:

5-10 euro voor een non-merk shirtje dat ook nog gedragen is? :shock:




Voor 5 € heb je idd bij Zeeman, Wibra of Hans 2 NIET gedragen shirtjes voor.



Ik heb op een kledingbeurs eens 2,50 € betaald voor een fleece trui met kapuchon met bolletjes ( van het wassen dus) erop.

Bleek dat diezelfde trui in diezelfde week bij Hans voor 2 € nieuw lag…

Om je een idee te geven…



H&M meiden shirtje met korte mouwen… geef ik ongeveer 2 a 3 euro aan uit… H&M jurkje maat 104 (zomer) rond de 4 a 5 euro…(katoen, met roezels…die in de winkel nieuw rondde 20 euro kosten)



Longsleeve van bv Kiekeboe of Mexx… rond de 4 a 5 euro…



Ik heb van het voorjaar een Pointer driekwart broek maat 122 gekocht voor 7,50 euro…en dat vind ik het matje voor zo’n broek… Ik had ook een mooie Esprit blouse maat 128 voor ik meen 6 euro…

Een Regazzi broek maat 92 voor mijn jongste voor 4,50 euro…



Een winterjas (merk) geef ik ongeveer 15 tot 20 euro aan uit… Is het een jas van bv We of C&A dan maximaal 12,50…



Setjes zijn meestal rond de 15 a 20 euro… (vaak zie je setjes van Esprit, IKKS, Oilily ed)



Vaak zie je dat de hele duur gesprijsde kleding wordt teruggehangen en dat het niet wordt verkocht…Het wordt wel vaak gepakt…



Ik koop meestal alleen maar de duurdere merken op zo’n beurs… Maa ik kijk wel naar de prijzen… Snuffel eens op mp naar de kleding die jij gaataanbieden… Kijk wat ze daar voor die kleding vragen en ga daar zeker niet boven zitten…



Ik koop ook nieuw voor mijn kinderen maar dan met 70% of de helft van dehelft… De prijzen die ik voor kleding van de kledingeurs betaal liggen lager of rond dat bedrag…