Voor school (daar werk ik) ben ik op zoek naar gratis kleding die we aan kunnen trekken bij kinderen die in hun broek geplast hebben. Eigenlijk geldt: hoe ouder hoe beter (dan komt het ten minste terug).
Het liefst:
ondergoed
broeken
sokken
Vanaf maat 110 t/m 128
Als ik het moet komen ophalen wil ik het liefst niet langs komen voor 1 broek (als ik zo brutaal mag zijn ;)).
Ik woon in Den Haag, ben ook regelmatig in Dordrecht en Schiedam (in verband met ophalen).
Ik heb hier nog 3 dozen/zakken/bakken uit te zoeken liggen…woon niet in de buurt, maar als jullie echt omhoog zitten wil ik wel een pakketje opsturen (wordt dan ergens volgende week).
Zijn wel allemaal meidenkleren bij de weg liever dat ik iemand er blij mee maak, dan het ongezien in de container van het Leger des Heils doe en niet weet wat er mee gebeurt.
en even een vermelding op de nieuwsbrief of er nog mensen zijn die wat hebben liggen? Het heeft hier laatste een giga berg aan kleding opgeleverd, wat we uitgezocht hebben en het teveel gedeelte naar het goede doel ehbben gedaan, met toestemming van de ouders.
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: