Kinderkeukentje

Daniël kookt hele gerechten hoor, zet kopjes thee en koffie, en heeft ook al een mooie cake gebakken met het ikea keukentje.

Ik zou niet weten waarom dat alleen voor meisjes zou zijn!

Trouwens, mijn vriend kan ook prima koken,mag dat dan ook niet?

gaf het in eerdere reactie ook al aan… wij hebben 3 jongens en een keukentje hoor :lol:

Onze oudste heeft hem gekregen op zijn 3e verjaardag.

Heb hem destijds zelf gemaakt. Ik wou namelijk geen roze plastic geval (want ik vind het dus geen meisjes speelgoed) en we hadden na verbouwen nog allemaal hout en mdf (en verf) over dat ik dacht: ik probeer het eerst zelf, lukt het niet… kunnen we altijd nog een houten kopen.

Knopjes en greepjes gekocht, stofje voor ovenwanten en schort etc en helemaal een keukentje dat bij de rest van onze kamer past :thumbup:

zeemeermin, de geluiden kregen wij ook :wall:

niks van aantrekken. onze knul vindt zijn keukentje superleuk.

en het zou toch ook fijn zijn als hij later als hij groot is meer kan dan een ei bakken. ik dacht dat het stenen tijdperk nu wel over was maar nee…

hij heeft zelfs ook een bezem/stoffer en blik, én een LP huis.

ik heb nog niet gemerkt dat hij er slechter van geworden is :lol:

bezem en motblik en vegertje liggen ook in het keukentje onderin en er hangt ook een mooie afwasborstel.

Kids kunnen inmiddels beter afwassen als wij :lol:

Goeie oefening voor als ze gaan studeren (of zullen er over een jaar of 12 (waaat 12 jaar nog maar!!!) vaatwassers in studentenhuizen staan… nee toch?).

En mag idd hopen dat als onze jongens de deur uit gaan ze meer kunnen als een ei bakken!

Wij moesten vroeger alledrie 1x in de week helpen koken. Dus ook mijn broers. En dat was niet alleen het koken, maar ook gewoon hoe schil je een aardappel en hoe dop je een boontje… vind ik niet meer dan normaal hoor dat ook jongens dat moeten kunnen.

Idem voor de was etc.

heb leuke keukentjes voorbij zien komen

die van de ikea is ook erg in trek … tygo heeft er zelf niet een maar bij het kdv wel en daar speelt hij graag mee.

ben beetje aan het rond neuzen want vind het ook helemaaal niet alleen voor meisjes …

er zijn toch ook heeeeeel veel mannelijke chef koks?

en ergens moeten ze toch beginnen met leren toch? :mrgreen:

ik zag deze staan op mp ; 392491214

heul schattig, jammer dat het te ver weg is en te groot voor in ons huis

ahhh idd een uber schattig keukentje :inlove:

maar idd wel beetje ver weg

waarom een keukentje alleen voor meisjes? ik kreeg de reactie ook toen ik zei; ik wil hem wel in een uni kleur, dan kan Jesse er later ook meespelen… Hub is een kook-fanaat, waarom zou onze mini-man dan niet mogen koken in zijn eigen keukentje ? ( naja, hun keukentje dan :wink: )

Het is idd onbewerkt hout, dat is wel wat jammer, maar hij blijft voorlopig hier erg goed! Elise gebruikt geen water in haar eigen keukentje, dus nog geen kringen ontdekt. En zelf sop ik af en toe wel af, maar met klein beetje water dus dat heeft ook niet echt effect gehad. Het aanbod op MP is ook niet zo groot dat we echt veel keuze hadden, maar deze vonden we wel goed geschikt voor een nette prijs. De ikea keuken vind ik ook erg mooi, maar vind 75,00 net wat te duur eigenlijk… Alhoewel als er geen andere was we wel voor die waren gegaan… Maar nu waren we dus iets voordeliger uit :wink:

@Zeemeermin wrote:

Lars krijgt in Januari onderstaand keukentje. Heb 'm vandaag bekeken in de speelgoedzaak. Geweldig stevig keukentje!

Hij is van: Van Dijk Toys en zij hebben overal in het land dealers zitten.

(Zijn hier trouwens meer jongens met een keukentje? Krijg geluiden uit mijn omgeving dat dat toch echt voor meisjes is :shock: :think: tsssss :mrgreen: )!

die staat hier op de zolder op ella te wachten in het rose :inlove: 5-12 mag ie naar beneden!

en ja hoor ik ken jongens genoeg met een keukentje, als er mannen moeite mee hebben dan zeg je gewoon dat ze later kok worden.

wij ebben nu al 2 jaar de plastice van Miele staan:-)

ideaal lapje dr over en schoon,en wat een lol heeft ze dr van

Hier enkele maanden geleden die van mini Tefal gekocht en beide kids vinden het super!!

Lars krijgt in Januari onderstaand keukentje. Heb 'm vandaag bekeken in de speelgoedzaak. Geweldig stevig keukentje!

Hij is van: Van Dijk Toys en zij hebben overal in het land dealers zitten.

(Zijn hier trouwens meer jongens met een keukentje? Krijg geluiden uit mijn omgeving dat dat toch echt voor meisjes is :shock: :think: tsssss :mrgreen: )!

Ik vind een keukentje dus ook heel leuk voor jongens! Lars sleept nu al vaak mijn hele pannenvoorraad uit de kast. Van de negatieve reacties trek ik me ook niet veel aan, maar was wel benieuwd hoe er op KOK over wordt gedacht.