Kinderkamer van 2x2

Dat is inderdaad een heeeeel gaaf bed.

Maar weet je dat ik gewoon mijn moeder hoor roepen ‘wel lastig met bed opmaken hoor’ :shifty: :shifty: :smiley:

Ik zou toch zweren dat ik hier foto’s neer had gezet vanmorgen :think:

Nog maar een keer dan. Ook een muur behang en de rest rustig maar wel een lekker fel overtrek :mrgreen:

En het slaapt heerlijk :lol:

@Marlous79 wrote:

Dat is inderdaad een heeeeel gaaf bed.

Maar weet je dat ik gewoon mijn moeder hoor roepen ‘wel lastig met bed opmaken hoor’ :shifty: :shifty: :smiley:

Whahaha, dan moet jij mijn zus zijn waarvan ik het bestaan niet weet!

heel snel leren opmaken, scheelt een stuk :angel:

@Nijmanb wrote:

Ik zou toch zweren dat ik hier foto’s neer had gezet vanmorgen :think:

Nog maar een keer dan. Ook een muur behang en de rest rustig maar wel een lekker fel overtrek :mrgreen:

En het slaapt heerlijk :lol:

Oeh, die is mooi. Mag ik vragen waar je dit bedje hebt gekocht?

Ja natuurlijk mag dat. Bij de blankhouten meubelmarkt in Alkmaar. Ze hebben ook een website.

Het is wel een combi van 2 bedden maar je kunt je eigen wensen daar gewoon doorgeven.

Whitewash hebben we zelf gedaan.

Wij hebben dan wel een grote slaapkamer voor Anne, maar die sliep met 1.5jaar in een halfhoogslaper die door onszelf gemaakt was. Het is maar net hoe vlot je kindje is. Op de foto s is het bed niet af, maar zo krijg je een idee, heb geen foto s meer van later. Ze slaapt er nu nog steeds in en ze wilt ook absoluut geen ander bed :inlove:

Onze jongste heeft ook zo’n klein kamertje. 2.10x2.50m. De deur draait ook nog naar binnen.

Het bed staan in het verlengde met de deur, dus de deur kan net niet helmeaal open. Langs de deur zit een nis van zo’n 30cm diep, en daar hebben wij een schoenenkast in staan. Die was 30cm diep, en dus ideaal daar als klerenkast. Lekker veel planken, en precies breedgenoeg.

In de eerste instantie wilden we een boxspring bed. Want dat is zo’n beetje 2m breed, en zou dus uitstekend passen. Maar toen zagen we dit bed in de aanbieding, en dat toch maar gepakt. Ze heeft een sofabed.