kinderfeestje(en dan krijg je de vraag) helemaal geslaagd

Kai heeft tot nu toe 1 feestje in ballorig gehad en 1 feestje in de gymzaal van een school met een route uitngezet moeder was juf op die school. En ce rest allemaal thuis feestjes.

Ik moet zeggen dat ik dat laatste een beetje zag als ik die een speurtocht in de buurt doe want verder deden ze het drinken en eten thuis.

Wij hadden dit jaar een speurtocht en koekjes gebakken. Verder nog wat kleine spelletjes 6 jongens 2 meiden en die kongens boe koekjes bakken maar ondertussen waren ze de ene dino na de andere dino aan het utisteken en maar vragen zijn de koekjes al klaar.

Ik zal denk ik wel een keer iets buitens huis gaan doen maar dan meer om wat we gaan doen ik leuk vind zoiets als dat popen theater wat lune zei

En verder veel speurtochten.

Bij mijn kids is het heel wisselend, soms krijgen ze uitnodigingen van kids die thuis een feestje geven en van sommige die buiten de deur wat gaan doen.

Ik vind het allemaal prima en mijn kids gelukkig ook, die vinden het al leuk als ze uitgenodigd worden.

Moet zeggen dat wij tot nu toe ook de kinderfeestjes van mijn kids buiten de deur hebben gedaan. Toen Justin 5 werd, gingen we naar Ballorig en toen hij 6 werd, gingen we discobowlen, dat was een succes!

Samira is 1 juli jarig en geeft haar feestje volgende week maandag, dan gaan we ook naar Ballorig, we hebben een arrangement afgenomen.

Bij de meiden op school ligt het aantal buitenshuis of thuis feestjes ongeveer gelijk en dan tel ik de bij de buitenshuis feestjes ook de zelf georganiseerde feestjes aan het strand, het meer, in de duinen of het bos. Ik merk vooral dat kinderen het vooral leuk vinden om uitgenodigd te worden en dat het niet gaat om wat men gaat doen.

Voor mijn oudste hebben we 1 keer een feest buitenshuis gedaan (zelf ijs en chocolade maken) en de andere feestjes. O nee, 1 keer thuis eten en knutselen en daarna naar de bowlingbaan.

De jongste heeft alleen nog maar thuisfeestjes gehad. Afgelopen woensdag nog 1. Wat spelletjes, knutselen, lekker eten en spelen in de tuin.

Kids zullen het vast leuk vinden! Vorig jaar had ik een thuisfeestje en er waren kids die zeiden dat ze het het allerleukste feestje ooit vonden. Dit jaar heb ik t ook buiten de deur gedaan, ook dat beviel erg goed en was idd niet erg veel duurder.

Toevallig had mijn stiefzoontje vandaag een partijtje van een vriendje. die moeder deed het in de speeltuin in de wijk. 1,25 intree. Ze had wat chips en limo meegenomen. Prima toch! Oja, ze had dan wel weer alle kindjes uit de klas uitgenodigd :mrgreen: Ze had een paar moeders gevraagd te assisteren, waarvan er 1 ook haar koffer met schminckspullen had meegenomen. Wel leuk voor het feestvarken, bijna 30 cadeautjes :wink:

@meisje1974 wrote:

Toevallig had mijn stiefzoontje vandaag een partijtje van een vriendje. die moeder deed het in de speeltuin in de wijk. 1,25 intree. Ze had wat chips en limo meegenomen. Prima toch! Oja, ze had dan wel weer alle kindjes uit de klas uitgenodigd :mrgreen: Ze had een paar moeders gevraagd te assisteren, waarvan er 1 ook haar koffer met schminckspullen had meegenomen. Wel leuk voor het feestvarken, bijna 30 cadeautjes :wink:

Voor 1.25 per kind ging ik direct naar die buurtspeeltuin :angel: .

Helaas dat soort dingen hier niet in de buurt… het is OF thuis (met speurtocht of iets anders buiten zelf georganiseerds) OF het goedkoopste alternatief alleen entree in de Ballorig… tja ze moeten toch ook wel iets drinken en wat lekkers op een feestje is toch ook wel leuk…

@mamaMarije wrote:

@meisje1974 wrote:

Voor 1.25 per kind ging ik direct naar die buurtspeeltuin :angel: .

Helaas dat soort dingen hier niet in de buurt… het is OF thuis (met speurtocht of iets anders buiten zelf georganiseerds) OF het goedkoopste alternatief alleen entree in de Ballorig… tja ze moeten toch ook wel iets drinken en wat lekkers op een feestje is toch ook wel leuk…

ja, goed te doen toch, 1,25? Wij hebben aan onze kant van de stad ook een leuke speeltuin, maar die waar ik L. vandaag moest brengen kende ik nog niet. Super leuke speeltuin, aan de rand van de stad, met veel bomen. Overal picknicktafels.

Hebben jullie zo iets niet? Hier in de buurt zijn best veel plaatsen waar in de wijk zo’n speeltuin is. In Hilversum (waar ik woon) dus 2, maar in Laren zit er geloof ik ook een, en Laren is niet groot. Maar je moet er vaak net vanaf weten, want er wordt niet echt goed reclame voor gemaakt.

nou het feestje is helemaal geslaagd.

Degene die het hardste riep: waar gaan we heen?

Was de eerste die vandaag vroeg: gaan we een speurtocht doen, dat vind ik leuk!

Nou komt dat even goed uit :lol: .

Het eerste halfuur is lekker onrustig/ druk met zo’n meute jongens natuurlijk, maar tijdens en na de speurtocht… echt geen kinderen meer aan ze. Die waren bekaf (1 moeder zei: bedankt, lekker rustig vanavond :mrgreen: ).

Dus ondanks de op voorhand vragen is ook dit keer het thuisfeestje weer geslaagd.

Fijn dat het feestje zo geslaagd was!! :mrgreen:

superleuk!

en dat ‘zeuren’ op voorhand is vaak ook alleen maar stoerdoenerij.

mooi zo dat het feestje geslaagd is!

Jullie hadden er mooi weer bij.

Zo’n buurtspeeltuin klinkt ook goed, maar de hele klas uitnodigen vind ik weer veel te gek, maar goed dat is mijn mening :lol: