Kinderfeestje dilemma

Ik heb net de uitnodiging van het feestje van mijn jongste dochter de deur uit gedaan en nu krijg ik een uitnodiging voor mijn oudste dochter voor een kinderfeestje op dezelfde dag…



Wat zouden jullie doen? Oudste laten kiezen? Niet laten gaan… Datum eigen feestje verzetten is geen optie… Onze dochter is de week ervoor jarig maar dan zijn we met familieweekend ivm 40 huwelijk van mijn ouders. Daar vieren we het natuurlijk ook.



Is het not done als ze er niet bij zou zijn thuis?

Ik zou de keus bij je oudste laten.

Je hebt in je directe famliekring natuurlijk (denk ik) de verjaardag al gevierd, dus ik denk dat als de oudste zou willen gaan dat ik haar gewoon zou laten gaan.

Net wat Krabje zegt. De oudste laten kiezen. Zelf persoonlijk zou ik haar gewoon laten gaan, maar dat heeft denk ik ook te maken dat ik mijn andere kinderen niet pers bij de kinderfeestjes hoef te hebben.

Wij waren er vroeger ook niet (altijd) bij, als een van mijn broers/zussen zijn/haar kinderfeestje hield.



Of gaat het om haar feest om haar verjaardag te vieren met familie?

@Kwakje wrote:

Net wat Krabje zegt. De oudste laten kiezen. Zelf persoonlijk zou ik haar gewoon laten gaan, maar dat heeft denk ik ook te maken dat ik mijn andere kinderen niet pers bij de kinderfeestjes hoef te hebben.

Wij waren er vroeger ook niet (altijd) bij, als een van mijn broers/zussen zijn/haar kinderfeestje hield.



Of gaat het om haar feest om haar verjaardag te vieren met familie?


Ja met familie en vrienden.

ik zou je dochter gewoon lekker naar het kinderfeestje laten gaan.

Laten gaan

Laten gaan

We hebben de keus aan onze oudste gelaten en zoals verwacht, ze gaat!