Kinderen - schoolvakantie - werk?

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus ik doe het maar hier.

Wat doen jullie met jullie schoolgaande kinderen tijdens de schoolvakanties terwijl jullie allebei uit werken gaan? :think:

Dat vroegen wij ons hier vandaag af.

Tegen volgende zomer zal ik ook wel weer aan het werk zijn (ongeveer 2 Ã 3 dagen/week en mijn vriend 5 dagen/week) dus we vragen ons af wat we dan met Broes moeten doen (onze dan 2 niet-schoolgaande kindjes kunnen dan nog terecht bij de gastouder).

Dus … ? :think: :eh:

Naar de vakantie opvang van de naschoolse opvang. Anouk gaat als zij naar school gaat 2 middagen naar de buitenschoolse opvang en als het dan vakantie is zal ze daar hele dagen naar toe gaan.

En voor de langere vakanties zullen opa en oma ook wel eens wat leuks gaan doen met haar denk ik :smiley:

Ik werk op een buitenschoolse opvang en wij hebben in de vakantie ook kinderen die normaal, buiten de vakantie dus, niet komen.

Ik lees ook mee, want volgend jaar zomer zal het ons ook parten gaan spelen…

Groetjes,

Viratine

Ik werk in de schoolvakanties een dag wat langer door en daardoor ben ik dan de vrijdag lekker vrij…

Ik werk partime,en de kids gaan de andere dagen gewoon naar de gastouder…waar ze ook hele leuke dingen met de kids doen…