1 november is het zover: dan krijgen we de sleutel van het nieuwe huis
Lotte en Nikki mogen af en toe mee helpen met het schilderen van hun eigen kamer. Zat me alleen af te vragen wat dan handig is qua kleding.
Zelf loop ik met het klussen altijd in gympen, oud shirt en oude spijkerbroek… maar zat te denken dat een overall misschien wel handiger is voor Lotte en Nikki.
Iemand enig idee waar ik voor niet al teveel geld een kinderoverall kan kopen (Hoeft niet eens nieuw te zijn dus als 1 van jullie wat heeft liggen in de kast ? MP staat niet veel op (maat 92-98 ) en nieuw zijn ze allemaal rond de 25 euro en dat vind ik eigenlijk teveel voor die paar keer dat ze het aan hebben.
zou je niet veel goedkoper een joggingpakje bij bijv. Zeeman oid kunnen halen? Is iets van 8 euro volgens mij… oud t shirtje eronder (of ook goedkoop daar kopen) en klaar om te klussen :thumbup:
Ik zou gewoon oude kleding aan doen, hoogwaterbroek/broek met gaten erin en trui erbij die net te klein is.
Overalletjes hebben ze bij de welkoop, maar inderdaad niet goedkoop.
Ik zou dan iets makkelijks halen bij de wibra of zeeman.
Of eens kijken of er niet wat ouds in de kast nog ligt.
Succes met klussen!
Ik zou ook gewoon oude kleding aan doen, of indd iets goedkoops bij de zeeman/wibra kopen…
@mamaMarije wrote:
zou je niet veel goedkoper een joggingpakje bij bijv. Zeeman oid kunnen halen? Is iets van 8 euro volgens mij… oud t shirtje eronder (of ook goedkoop daar kopen) en klaar om te klussen :thumbup:
Precies…het staat natuurlijk wel mega schattig zo’n pakkie,maar wat dragen ze dan een dag later als het pakkie vies is???
Misschien leuk voor de foto zo’n overall,maar of het nou echt nodig is…
Ik zou ook voor een oude broek/spijkerbroek gaan. Oud shirt en trui en klaar…
Jo heeft me wel eens geholpen met verfen en dan draagt hij gewoon oude kleding. Gewone muurverf kan je trouwens uitwassen,dus later weer als rommelkleding gebruiken…
Veel succes met het klussen in ieder geval!
Mijn moeder deed mij vroeger een oude blouse van mijn vader aan.
Achterstevoren en de mouwen op maat geknipt en de lengte ook. Riem er omheen en hoppa een schilderjurk
Ik denk dat we inderdaad gewoon gaan voor wat oude kleding of een goedkoop joggingpakje van de wibra. Vindt gewoon 25 euro voor een overall die ze daarna nit meer aan doen net even wat teveel.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Ik dacht bij de topic titel toch even aan wat anders :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen:
@Marlous79 wrote:
Ik dacht bij de topic titel toch even aan wat anders :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen:![]()
![]()
jij ook al? :lol: :oops: :mrgreen:
:naughty:
A dirty mind is a joy forever
Bij de Cranenbroek heb je wel heel goedkoop overallen… Ook voor kinderen, maar die zit maar op een paar plaatsen in Nederland.
haha, ik dacht ook meteen: gewoon deur op slot :mrgreen: 8) :lol:
Ik had voor de meiden wel een overall gekocht en die zijn heel veel gebruikt. Ook omdat het winter was en een overall gewoon over de kleding heen kon en dus ook warmer was. Ze speelden er dan ook heerlijk mee buiten wat een grote bende en zandbak (en ook modder) was. Het duurde best een tijd voordat er bestraat werd, dus met een overall konden ze heerlijk aanklooien.