Kinderen Daphne Deckers betalen mee aan vakantie
AMSTERDAM - De kinderen van Daphne Deckers en Richard Krajicek moeten hun spaarcentjes aanspreken als de familie een gezinsvakantie boekt. “Dan zeggen we: papa en mama hebben hier lang voor gespaard, wat dragen jullie bij?”
Dat vertelt Deckers in Jantje, de ouderbijlage van maandblad Jan.
:think: Moeten zij met hun inkomen erg lang sparen? :think:
Vind het een beetje raar dat je kinderen mee moeten betalen voor een vakantie.
Vind het wel goed dat kinderen snappen wat de waarde van geld is. Dus als ze iets voor zichzelf willen kopen vind ik het heel goed dat ze zelf ook mee moeten sparen.
Maar een familievakantie, nee, zou ik zelf nooit doen.
@Lynda wrote:
Vind het een beetje raar dat je kinderen mee moeten betalen voor een vakantie.
Vind het wel goed dat kinderen snappen wat de waarde van geld is. Dus als ze iets voor zichzelf willen kopen vind ik het heel goed dat ze zelf ook mee moeten sparen.
Maar een familievakantie, nee, zou ik zelf nooit doen.
Hier net zo.
Ik vind natuurlijk goed dat ze hun de waarde van het geld willen leren. Omdat hun best wel heel goed hebben. Maar aan de vakantie mee betalen nee… laten ze dan wel sparen voor dingen die ze gewoon willen hebben.
Geloof hier niet zoveel van. Pa en Ma hebben centen genoeg … en ik geloof niet zo dat zij de stellling van meebetalen nastreven !!
Lang leve de media
@mutsy wrote:
Geloof hier niet zoveel van. Pa en Ma hebben centen genoeg … en ik geloof niet zo dat zij de stellling van meebetalen nastreven !!
Lang leve de media
iig niet voor een vakantie…
Als het waar is zou ik het werkelijk waanzinnig vinden! :naughty:
Je kinderen leren met geld om te gaan e.d. doe je toch niet op deze manier?!?
Kinderen Daphne Deckers betalen mee aan vakantie
Uitgegeven: 14 maart 2008 13:45
Laatst gewijzigd: 14 maart 2008 16:34
AMSTERDAM - De kinderen van Daphne Deckers en Richard Krajicek moeten hun spaarcentjes aanspreken als de familie een gezinsvakantie boekt. “Dan zeggen we: papa en mama hebben hier lang voor gespaard, wat dragen jullie bij?”
ANP
Dat vertelt Deckers in Jantje, de ouderbijlage van maandblad Jan.
Uiteindelijk hoestten de 9-jarige Emma en de 7-jarige Alec vijftig en 45 euro op voor een reisje naar Florida. “Bij alles wat we die week deden vroegen ze trots: is dit van mijn geld?”, zegt de 39-jarige presentatrice.
De opvoedkundige lessen van Deckers roepen wel vragen op bij de klasgenootjes van haar kroost. “Dan komen ze thuis van school en vragen ze: mam, andere kinderen zeggen dat wij rijk zijn.”
Borsten
Deckers schreef meerdere opvoedboeken, die als warme broodjes over de toonbank gingen. Toch laat de blondine weten dat zij binnenkort tijdelijk stopt met haar opvoedboeken. “Emma krijgt borsten: ik vind het een inbreuk op haar privacy om daarover te schrijven”, laat Deckers weten.
Relaties
De uitgever van Daphne ziet in plaats van een boek over moederschap een over relaties wel zitten. De schrijfster is zelf ook enthousiast, maar vindt het vervelend dat alles dan op Richard wordt betrokken.
"Ik schreef een keer over mannen die niet kunnen richten. Kreeg ik gelijk brieven: 'dat Richard zijn lul nou niet recht kan houden, wil niet zeggen dat ik niet kan mikken
Ik vind het echt onzinnig…
:eh:
Ik heb ook een x een programma gezien jou vrouw mijn vrouw en deze mensen lieten hun kids ook mee betalen :wall:
Ze hadden het best goed voor elkaar,maar deze ouders hadden het altijd maar over geld echt niet meer normaal.
ja het belanrijk om kinderen te laten sparen maar niet voor een vakantie :naughty: