Kinderdisco

Bij ons in het clubhuis hebben ze kinderdisco in de leeftijden van 7 tot 15 jaar. Mijn buurjongetje van 10 gaat daar altijd naar toe met zn stiefbroertje en vraagt wel eens aan mn dochter of ze mee wil.

Nu vond ik dat maar niets, maar zijzelf vond het natuurlijk “vetcool” om naar de disco te gaan!

Ik ben voor 1x overstag gegaan, ik heb haar kleren mee uitgezocht want madam wilde een kort rokje aan met een legging, ik heb haar naar binnen gebracht: Mam doe niet zo stom, das voor schut, en ik heb haar opgehaald want ze belde na anderhalf uur al op dat ik moest komen omdat een jongen haar broek naar beneden trok. :evil:

Gelukkig was de bar juffrouw een goede bekende van mij en die liet haar bellen met haar gsm.

(ik had haar geld meegegeven voor te bellen want ze mocht haar mobieltje niet meenemen van mij)

Er is natuurlijk een melding van gemaakt en die jongen (10 jaar) mag niet meer binnen. Ik vond het zo erg dat haar eerste disco een drama is geworden voor haar… :frowning:







Wat vinden jullie, hoe oud moeten ze tegenwoordig zijn voor die cola-disco, zoals wij dat vroeger noemden?

Hier is het van 8 tot 12 jaar, en tot nu toe geen problemen. Vind 15 jaar niet erg bij 7 jaar passen :think: . Beetje vragen om problemen, ik zou het ook niet zo geslaagd vinden als mijn 9 jarige naast heftig vozende 15 jarigen staat te dansen geloof ik…

Hier is de disco van groep 6 t/m 8. Ik vind dat oop zich een beter leeftijd van van 7 tot 15 jaar. ik bedoel een puber van 15 heeft toch ook geen belang bij een disco samen met kinderen van 7 jaar.

Hier verder zelf geen ervaring met de disco want de kinderen hier hebben geen interesse. Ze gaan liever sporten op vrijdag avond.

Ja ik vind de leeftijdsgroep ook te groot, hadden ze beter in 2 groepen

hadden kunnen delen.

Ik vind het een beetje onzin om je kind nu al naar een disco te sturen want de tijd dat ze gaan komt al snel genoeg. Waarom je kinderen zo vroeg wijs maken. Ik bedoel het lijkt onschuldig maar alles lijkt onschuldig. Als je kijkt naar wat meisjesgroepen zingen, wat ze in de kids top 20 voor videoclips laten zien e.d. Waar zijn ze nou mee bezig? Kinderen moeten gewoon lekker kinderen blijven en de disco die komt straks wel maar liever niet want hoe wij vroeger waren tijdens het uitgaan daar hoef je nu niet meer mee aan te komen want ze dragen echt bijna niks tijdens het uitgaan en ze zijn allemaal al verder dan wij vroeger waren. Nou genoeg gepreekt maar mijn kinderen die gaan niet naar de kinderdisco dus.

Mijn kids houden niet van kinderdisco’s en zelfs nu 18 jaar vind ze het niets aan.

Rokjes hoef ik zelf al niet mee aan te komen, want dat willen ze toch niet aan.



Gek he, de een moet ze remmen om niet al te korte rokjes te dragen en de ander krijgt met geen mogelijkheid meisjeskleren aan. :slight_smile:

Wannabe keukenprinses: misschien wat meer punten gebruiken in je zinnen, ze zijn nu een beetje lang.



En je kunt wel heel makkelijk zeggen dat je dat gaat verbieden, maar zoals Claudia het doet is het prima hoor! WEgbrengen en ophalen zowieso.

Wel sneu voor Judith dat het zo is afgelopen, maar hopelijk zal ze er niet te lang mee zitten.

Voor kinderen is disco juist eens iets anders en meestal is er gewoon goed toezicht.

Op vakantie gaan wij altijd naar de kinderdisco van de camping, als die er is. Zou dat van jou dan ook niet mogen?

Mijn dochter is bijna 8 en gaat wel vaker naar kinderdisco,alleen dan in een echt grote discotheek…sommige ouders zijn bij de kids…en er is strenge controle en veel voor de kids te doen…