Ze zitten niet bij elkaar.
Er is 1 babygroep, 2 groepen van 1,5 tot 4 jaar, en 1 BSO groep (4 tot 12).
Lucas zit bij de baby’s, Robin bij de BSO.
Ze zitten wel langs elkaar.
Robin komt regelmatig even naar zijn broertje kijken, en de leidsters vertellen wat ze wel en niet met hem mogen doen (Nee, dat vind hij niet leuk hoor… : 8) ).
Ik heb er geen moeite mee.
Vind het wel prima, hun eigen stekje.
En qua tijd maakt het mij allemaal niet zo veel uit. Heb niet het idee dat het ene langer of korter duurt dan het ander.
@Anneke wrote:
En qua tijd maakt het mij allemaal niet zo veel uit. Heb niet het idee dat het ene langer of korter duurt dan het ander.
Dat denk ik ook niet. Ben evengoed een half uur bezig om 3 kids van dezelfde groep mee te krijgen :mrgreen:
Die van ons hebben beide in andere groep gezeten…merijn ging naar de peuters toen Xander geboren werd en Xander kwam toen in de babygroep.
Ik haalde altijd eerst Merijn op om vervolgens door te lopen naar de groep van Xander.
Geen problemen dus, iets meer tijd kwijt, maar ja daar wen je aan…
Nu wordt het pas een heen en weer gerace… merijn gaat volgende week naar school en Xander naar het KDV op maandag. En Merijn gaat dan na school op maandag naar de BSO…
Dus dat wordt wel een gehannes met halen en brengen, pff
Ze is vandaag begonnen, in hetzelfde lokaal als haar grote broer.
Niet echt over nagedacht over gevolgen en er is ons niet echt gevraagd. Het is een horizontale groep, ik had liever vertikale, maar dan moeten we km’s verderop rijden, zinloos dan.
Maar goed, over half jaar gaat broer toch naar peutergroep.