Hallo,
Ik werk al 3,5 jaar niet meer maar nou heb ik morgen een sollicitatiegesprek voor een baantje van 12 tot 20 uur per week.
Helaas heb ik niemand in de buurt die op Mariano kan passen.
Als ik hem naar de kinderdagverblijf breng wat zou ik dan moeten betalen?
Ik wil natuurlijk niet gaan werken en er niks aan over houden
Esmie
de kosten voor mijn kinderdagverblijf zijn 55 euro per dag (of 50 exclusief maaltijd en luiers), een behoorlijke bulk, maar lang leve de belastingdienst, die in mijn geval alle sbetaalt op 25 euro p.m. na. Ik denk dat het voor jou dus niet zo zeer belangrijk is hoeveel een kdv kost, meer hoeveel je terug krijgt van de belastingdienst!
je kunt het ook kijken op toeslagen.nl wat je van de belastingdienst terugkrijgt… maar ik snap nooit zo hoe ik het moet invullen, want ik krijg meer terug dan dat ik op de site bereken…
het kost mij voor nu 1 dag 272 per maand
je kunt het ook kijken op toeslagen.nl wat je van de belastingdienst terugkrijgt..
dat zou ik idd even doen maar...............
je meot dan wel ook weten wat je verdient dus meteen ff vragen bij je sol gesprek :wink:
en ook van je hubbie overigens. ons viel het heel erg mee, de belasting betaald best veel :mrgreen:
Krijg je dat ook meteen na aanvraag dan?
Of duurt dat wel even?
Hier is het 12 euro en nog iets. 's Morgens heeft hij zelf zijn boterhammetjes en melk mee. 's Middags krijgt ie eten en om drie uur ook.
De pampers zijn wel van thuis mee te brengen.
En we kunnen dan veel in de belanstingen stoppen.
Wij betalen 5,25 per uur en het kan allen per dag deel = 2x 5 uur per dag. Amélie gaat 2 volle dagen, maar ik haal haar altijd eerder op, maar dat geld krijg je niet terug.
Hoi Esmie,
Mik gaat 2 ochtenden mee naar mijn werk zoals je weet en dat komt neer op de volle prijs van 250 euro in de maand.
Zelf betalen wij maar 39 euro, de rest krijgen we van de belastingdienst.
Dit is wel inkomen gerelativeerd.