kinderastma en veel verkouden en nog niet praten

het ging dus al een paar weken goed.

maar de laatste paar weken dus niet, weer erg wiebelen met zijn hoofd. geierriteerd zijn. duwen,slaan enz enz. ook weer heel veel slapen.

dus gaat het niet zo mooi.

morgen moeten we weer naar de kno art s voor controle.

vandaag bij het CB geweest en nu blijkt aan de rechter kant is geen buisje meer te zien… vandaar dus de klachten waarschijnlijk.

ondertussen word ik er echt moedeloos van mensen die achter mijn rusg om (nota bene een vriendin) die zegt dat levi wel zoiets wat ethan ook heeft hebt. als ze het tegen mij zegt dan zeg ik echt: oja wat heeft ethan dan? nou nou zeg het maar hij is Gek! :evil:

noem het dan bij de naam denk ik dan dan ben je tenminste eerlijk.

als ze nou eens kijken naar levi dan is hij echt niet zo als ethan, hij is gewoon gefrustreerd door zijn broer en nog steeds niet lekker in zijn vel. als er echt wat is met levi dan zou ik dat niet weg praten.

maar geen enkele arts zegt dat hij iets heeft op achterstand gebied alleen het praten maar dat komt door zijn oortjes.

en dat heeft tijd nodig je kan toch niet verwachten dat een kind binnen 6weken alles leert te zeggen toch…

om mij gerust te stellen want ja ik maak me toch weer zorgen gaat hij misschien naar het vto team al is het alleen maar om te bevestigen dat er misschien wel echt niks aan de hand is!

nooit heeft iemand in mijn omgeving willen luisteren naar mij over ethan en nu levi anders reageert is hij meteen net zo! wat moet ik daar toch mee.

moest het ff kwijt zit me behoorlijk hoog!