kinderarbeid ;-)

Zonet was ik beeb aan het verschonen en naar bed aan het brengen. Peuter vindt de wasmachine altijd interessant, dus hij was daar even aan het kijken. Ik hoor gerommel en roep, terwijl ik beeb aan het verschonen ben (zat onder de poep!!!) wat hij aan het doen is. Hij roept “ik ben even druk bezig mama!”. Ik maar even snel door gegaan met beeb en snel naar hem toe. Ik vond in de deuropening mijn natte bh uit de wasmachine. Peuter is druk bezig met de droogtrommel vullen met de natte was uit de wasmachine. Ik zeg “Maar we moeten eerst de andere was uit de droogtrommel halen!”

“Heb ik al gedaan” zegt peuter en wijst triomfantelijk naar een goed gevulde wasmand achter zich. “Nog een paaaaaaaaar dingutjes mama en het is klaar!” Hij kijkt nog even in de wasmachine en huppakee de deur van de droogtrommel gaat dicht. Ik zet de knop goed en hij mag op het knopje aan drukken. “Mama, je moet nog even de bh ophangen hoor, die mag niet in de droguh” Tja, dat heb ik maar gedaan. Ik ben goed afgericht.

Waar gaat dit naar toe??? Meneertje is net één week 3 jaar!!!

Tja, fijn voor zijn toekomstige vrouw natuurlijk :wink:

Leuk hè zo behulpzaam als ze soms zijn!!! Hier nog eentje!

wat heerlijk!

geniet ervan zou ik zo zeggen :inlove: :inlove:

Ow geweldig :inlove: :inlove:

Sam helpt me ook altijd zo graag…

:inlove:

Hier ook een behulpzaam en opruimerig jochie. Geniet er maar van, want als de mijne op zijn vader lijkt, gaat het weer over … en komt het noooooooit meer terug :mrgreen:

Gewéldig :inlove:

Nu vinden ze het leuk :inlove: …

Maar owee als ze een jaar tien ouder zijn…

En al helemaal niet als ze een vrouw krijgen… :wink:

:dance: Geniet er maar van… Zal wel een leuk gezicht zijn geweest!!!

:inlove: Wat schattig zeg!!! Hij heeft alles goed afgekeken bij zijn mama. Dus die is ook goed afgericht hahaha maar idd… voor hoe lang nog… haha! Een kind kan de was doen… nee een peuter! Hihi leuk joh!

Wawa :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: wat schattig!!!

Zo lief zeg! Ik zie het helemaal voor me! :inlove:

Ik vertelde het tijdens het eten aan manlief en toen ging peuter weer uitgebreid vertellen hoe hij het allemaal had gedaan. Vervolgens ging hij daarna gelijk even checken of de laatste was al droog was, maar kwam teleurgesteld weer naar beneden :lol: :lol:

Ik vind je nu onderschrift niet passend meer wawa.

“Ondeugende peuter”, dat blijkt niet uit dit verhaal :wink:

:lol: Geweldig!!!