Hebben jullie ook ‘nare’ ervaringen met kinderprogramma’s, speciaal juist voor je kind, waardoor het gedrag van je kind wordt beinvloedt?
Bij de Teletubbies komt wel eens een mevrouw voor te lezen en die heeft het altijd over ‘stoute, stoute dit of dat’ en Mats loopt ook aldoor maar alles en iedereen stout te noemen, niets liefs aan. De volgende keer als dat mens weer komt, gaat het geluid uit.
Ze nemen alles maar over he…
Er is zo’n jetix reclame, waarin je snel even ‘stomme papa’ hoort… Nou tadaaaa…
Als hij dan boos is, dan hoor ik ook wel eens, oooo ik voel me zo in de steek gelaten en weeeeh niemand begrijpt me… Heeft hij dan ook van een tekenfilm, beugelbekkie ofzo.
pokemon en pucca
jan staat hier karatetrappen te oefenen,…
:twisted: chin chan :twisted:
echt verbannen hier thuis!!!
Er is ook een teletubbie filmpje waarbij 1 zo’n teletubbie z’n hand in het tubbie-toetjes stopt en het huis ermeer verft. Lekker dan…Lucas deed het gelijk na…
tom mag niet eens naar sesamstraat kijken
WAT een geschreeuw :naughty:
Ik heb de tv eigenlijk nooit afgestemd op Jetix of nickelodeon, dus daar kan ik niet over oordelen. Hoewel ik wel ooit een keer spongebob voorbij heb zien komen; wat een geschreeuw, verschrikkelijk.
Maar die mevrouw bij de Teletubbies heb ik ook gezien en ik heb me blauw zitten ergeren. Die gaat hier de volgende keer ook zonder geluid als ik haar weer zie. Ik vind het zo ontzettend negatief en als je het verhaaltje volgde, vond ik ‘stout’ ook wel een hele zware benaming voor hetgeen waar het overging. Ik heb Femke wel uitgelegd waarom ik die mevrouw niet leuk vond en die vond het daarna ook maar een rare mevrouw.