kinder camping groningen drenthe overijssel

Wie weet een leuke kindvriendelijke camping in groningen, drenthe of overijssel. met veel natuur, water en leuke activiteiten.

Het Stoetenslagh in Hardenberg is erg leuk voor kinderen. Veel water!! In de bossen. Vlakbij Slagharen…



http://www.stoetenslagh.nl/

Beerze Bulten :thumbup:

Jaahh Stoetenslagh staat bovenaan mijn lijstje, hoe vaak zijn jullie er al geweest.



Beerze bulten lijkt mij er groot en massaal, hoe is jouw ervaring op deze camping.

@rijstkorrel wrote:

Jaahh Stoetenslagh staat bovenaan mijn lijstje, hoe vaak zijn jullie er al geweest.



Beerze bulten lijkt mij er groot en massaal, hoe is jouw ervaring op deze camping.




Wij zijn er afgelopen September geweest… toen was het weer iets minder mooi en jasmijn is natuurlijk nog klein. Maar als het lekker weer is is het zeker hartstikke leuk met al dat water. Als Jasmijn wat ouder is gaan we er zeker weer heen.



edit: Schoonzusje,zwager &kids zijn ook geweest met de kids en die hadden aan 1 week te weinig. Die vonden het zo leuk

Hm ja… Als je van wat kleiner en rustiger houdt is BB misschien niet de meest geschikte plaats :mrgreen:. Hangt er misschien ook een beetje van af wanneer je wilt gaan, wij waren in het voorseizoen en toen was het heel goed te doen :thumbup:

Beerze Bulten is wel groot, maar ik vond het niet echt heel massaal overkomen. Vooral eigenlijk door de vele bomen en de plaatsen die verdeeld zijn over kleine veldjes en losse plekken, het stond niet hutje mutje op elkaar in lange rijen of zo, dus toch wel een beetje een natuurgevoel zeg maar.

(we stonden er dit jaar met hemelvaart, en toen was de camping wel voor 90% bezet, dus veel voller kan niet)



Sommige plaatsen zijn wel aan de krappe kant, maar er zit wat dat betreft heel veel verschil in de plekken.

Wij hadden bewust gekozen voor een plek bij een klein speeltuintje, maar dat was wel een kleine plaats, en we zaten vrij dicht op de buren. Maar er zijn dus ook ruimere plaatsen, meer afgezonderde plaatsen, plaatsen aan het water, etcetera.



Het massale vind je wel terug in het recreatie-gebeuren, er zijn gewoon veel faciliteiten en activiteiten, en daar komt iedereen op af. In het zwembad en het overdekte speelgebeuren, daar was het wel iets te druk naar mijn smaak, maar het speelterrein buiten met zand, water en klimtoestellen vond ik echt helemaal geweldig.



Maar goed, het is maar waar je van houdt natuurlijk.



(ik ga nu eens googlen op Stoetenslagh, want die kende ik nog niet, en ik ben ook al eens aan het kijken voor een camping voor een weekendje weg volgend jaar, dus ik lees hier lekker mee)

sprookjes-camping zit ook nog ergens daar in de buurt, die schijnt ook heel leuk te zijn

Om de beschrijving even compleet te maken, hier een ‘sfeer-impressie’ van ons veldje, dit was het uitzicht vanaf onze plek.

Camping de Berenkuil in Grolloo :thumbup:

Is ook meerdere keren camping van het jaar geworden. Erg leuk!

De kleine wolf en de Zandstuve allebei in Ommen/ Hardenberg ov.



Kus Moon

@dolfijntje12 wrote:

Camping de Berenkuil in Grolloo :thumbup:

Is ook meerdere keren camping van het jaar geworden. Erg leuk!


yep succes verzekerd, de berenkuil is super, mooie grote speeltuin, veel kleine speeltuintjes, mooi gelegen in de bossen, de camping zelf is ook mooi natuurlijk, en er is een joekel van een water speeltuin in een plas…vinden ze helemaal top

het kinderprogramma s avonds vinden de kleintjes erg leuk, en er is een leuk animatieprogramma voor de diverse leeftijden, voorlezen voor de kleintjes, knutselen,…en ook speurtochten etc voor wat grotere kids



een aanrader

aqua jungle in hardenberg

Leuk dames, de kleine wolf zal ik ook eens bekijken

http://www.minicamping-dehofstee.nl



Nog kleiner, maar erg leuk! Super leuke, behulpzame eigenaren.

de flierefluiter in raalte, als je geen kind meer aan ze wilt hebben moet je daar zijn.

Het is een kleine camping met een kinderboerderij en een speciale speeltuin voor kids tot 7 en een speciale voor oudere kids. Je moet maar ff googelen, er is ZOVEEL dat ik dat allemaal niet kan opschrijven :wink:

De Hondsrug in Eext en De Bouwte in Midwolda



Allebei super leuk en gezellig! Ideaal met kids!

Leuk, leuk, leuk!!! In Raalte ziet er ook goed uit.

En de hondsrug :thumbup:

Sprookjescamping in Reeze.



Klein,schoon en veel animatie.



www.

Ja die ziet er ook erg leuk uit