kind zwaargewond uit sloot

Is bij mij om de hoek, hoorde van alles tijdens het eten, trauma kwam eraan en dan hoor je dat ze een kindje aan het reanimeren zijn :cry:



Ik hoop zo dat het goed komt en ik zou ook heel graag willen weten wie het is, een 3 jarig jongetje wat in die straat woont komt nml bij mn dochtertje in de klas volgend seizoen…



Oh jemig :cry: wat een schrik voor de ouders. (en andere dichtbij-staanden natuurlijk)

Ik duim dat ie 't haalt :pray:

ow, wat heftig… ik las bij reacties op nujij dat het kindje is overleden vannacht…

mijn grootste nachtmerrie, dat 1 van mijn kinderen in het water valt…



(Sarah is een keer in een diepe sloot gevallen, ik heb nog nooit zo hard gegild en geschreeuwd… gelukkig was het net op de plek waar zij viel ondiep. Maar ik blijf angstig als we bij water zijn…)

Ik lees net dat het kindje helaas is overleden :frowning:

Ja ik hoorde en last het ook vanmorgen. en het is het jochie wat bij mijn dochtertje in de klas zou komen na de vakantie… zo triest, kinderen hier zijn ook helemaal van slag. :cry:

Wat zullen die ouders zich schuldig voelen, ongeacht of ze er wat aan konden doen of niet. echt niet te bevatten wat die moeten meemaken :cry:

Jeetje wat heftig :cry: :?



Jesse was afgelopen vakantie uit onze hotelkamer gesneaked ( kamer kon met een bepaalde handeling open en die had meneer dus in ene door ) Ik ben me kapot geschrokken zo in een all-inclusive hotel met al die zwembaden :shock:



Maar hoe moet een moeder, een vader zich voelen als hij zijn kind zo ziet liggen, zo hulpeloos en dat gevoel in ene werkelijkheid word? Wat moet er in je gedachten omgaan op zo’n moment :cry:



een :kaars: voor dit kindje en ook voor zijn ouders :kaars: en eventuele broers of zusjes natuurlijk ook een :kaars:



Ben er eigenlijk even helemaal kapot van :cry:

Pfff niet overleefd dus :cry: wat heftig zeg.





:kaars:

In het hensschotermeer, hier vlak bij, pas een jongetje van zes verdronken. Wij gaan ook weleens naar die recreatieplas. Je moet er toch niet aan denken.

Wat een verschrikkelijk bericht zeg!!! :cry: :cry: