Ik heb de mijne toen bij ooiebeest gekocht en dan in een kleur die goedkoper was… heb er dus 130 voor betaald en 150 had ik ook nog prima gevonden want we gebruiken hem ontzettend veel!
Wij houden ook van festivals, boswandelingen met de hond, musea bezoeken, ruig terrein op enz… ik heb hem op dagjes weg eigenlijk altijd mee. Als ik vrijdags naar de markt ga hier, dan ga ik op de fiets en ik heb geen buggydrager op mijn fiets… hup wompat mee, Suus op mijn rug en ik verlies haar in de drukte niet uit t oog en zij zit mooi hoog en kan alles zien.
Het was best even wennen, ik heb de eerste keren wel wat rugpijn gehad, maar hoe meer je draagt, hoe meer je spieren traint en ik houd het nu dus makkie 5 km vol met 16 kilo extra op mijn rug…
Hij gaat hier pas weg als Suus 5 word… dit jaar en volgend jaar op vakantie lijkt het me nog meer dan bere handig!
:inlove:
@Cell wrote:
Hij gaat hier pas weg als Suus 5 word… dit jaar en volgend jaar op vakantie lijkt het me nog meer dan bere handig!
:inlove:
Shoot moet ik toch nog op zoek naar een eigen andere? :lol:
Geen idee… :mrgreen: ligt eraan hoe goed ze gaat straks… maar deze zomer en winter word hij zeker nog wel gebruikt, volgende zomer word ze 4 en afhankelijk van waarheen en hoe zij het volhoud op dagjes weg, ga ik beslissen…
@Cell wrote:
Geen idee… :mrgreen: ligt eraan hoe goed ze gaat straks… maar deze zomer en winter word hij zeker nog wel gebruikt, volgende zomer word ze 4 en afhankelijk van waarheen en hoe zij het volhoud op dagjes weg, ga ik beslissen…
Denk dat de kleine man wel voor volgend zomer aan een grotere maat toe is eigenlijk.
Hij begint eindelijk te groeien :mrgreen: .
En het kan nog wel hoor in deze… maar dat gaat geen jaar meer lukken.
ja hij is groot!! hihi viel echt op laatst!
De winter door en dan zal ik van t voorjaar peilen hoe vaak ze er nog in zit… nu nog meermaals per week. Als ze meer en meer zelf loopt, dan mag hij weg… maar das nu nog niet aan de orde…
Hoi dames even vraagje welke maat wompat hebben jullie?
Ik wil er graag 1 voor mijn zoon die is nu goed 1 maar wil liever niet er nu 1 kopen en volgendjaar weer
1 jaar… dan zit je denk ik aan de medium of de toddler… hoe groot is hij? want wij hebben deze wompat nu sinds het najaar, Suus was dus net 2… zat in kleding maat 92 en wij hebben gekozen voor de pre-school. In het begin verzoop ze erin, de bovenrand kwam boven haar nek uit, maar het ging wel… ik sloeg de heupband een beetje naar buiten en dan schoof ze iets omhoog. Ik ben toch wel blij dat ik niet de toddler heb genomen…
Ik weet niet waar je woont, ik in Zwolle, maar anders zou je best mogen komen passen…
Utrecht zie ik… ik ga nog wel kamperen in Vuren van t zomer, maar je wilt hem vast al eerder kopen… hahaha
ik denk dat je toch aan de toddler zit… Suus is namelijk ook vrij groot voor haar leeftijd, ze word 3 in juli maar draagt kledingmaat 110/116… De toddler is denk ik geschikt voor kinderen van ongeveer 20 maanden tot 3 jaar… dus daar kan je dan wel 2 jaar minimaal mee vooruit…
:think:
Punt is een beetje dat het voor jou niet uit zal maken, maar je kleine verdwijnt dan nagenoeg in de wompat…
Bedankt cell
Ik denk een toddler dan echt de goed keus is hij heeft nu 80 en is een gemiddeld kind volgens de statistieken
Dus daar kunnen we wel even voor uit.