Uitgegeven: 23 april 2010 18:15
Laatst gewijzigd: 23 april 2010 20:35
EMMEN - Een jongetje is vrijdagmiddag zes meter naar beneden gevallen vanaf de eerste verdieping van kledingwarenhuis Hennes & Mauritz in Emmen. Dit zei een politiewoordvoerder.
© ANPHet kind is waarschijnlijk over een glazen plaat heen geklommen en op het hoofd terechtgekomen, waarna het zwaargewond is overgebracht naar de Isala Klinieken in Zwolle.
Een woordvoerster van H&M zegt dat de modeketen gaat uitzoeken hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren, ‘‘maar onze eerste zorg gaat nu uit naar het jongetje.’’
de arme schat… :hug: :hug: :hug: :hug:
het was Lev niet, maar hij zou het geweest kunnen zijn denk ik zo…
Die winkel is echt nog maar heel kort geleden verbouwd, en ik kom bijna nooit in het centrum, ik heb geen idee hoe hij gevallen kan zijn.
Klinkt echt naar…
Oh men… :shock:
Hopelijk gaat t snel goed met t manneke !!
wat een schrik voor de Ouders en de Winkelketen
aii arm ventje, hoop maar dat het goed komt.
Kom vaak bij de hennies is Emmen maar ben er altijd gauw uit omdat het veel te druk is, maar dat er niemand wat gezien heeft en het jongetje even eraf/gewaarschuwd heeft…maar jah kids zijn snel…
Arme ouders en familie :hug:
Weet je dat ik meteen aan Lev moest denken toen ik het las? Gelukkig maar dat hij het niet was Al is het natuurlijk eeuwig zielig voor het jongetje dat het wél was!
@Fleur wrote:
Weet je dat ik meteen aan Lev moest denken toen ik het las?
Ik ook dus he… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Zou ook zo de mijne kunnen zijn… ergens in Limburg dan…
Wat een schrik… bah…
Ik ben daar gisteren nog geweest, vlak ervoor dus blijkbaar. Brrr … een ongeluk zit in een klein hoekje en het kan ons allemaal gebeuren en daarom grijpt het zo aan denk ik.
@juulke wrote:
Ik ben daar gisteren nog geweest, vlak ervoor dus blijkbaar. Brrr … een ongeluk zit in een klein hoekje en het kan ons allemaal gebeuren en daarom grijpt het zo aan denk ik.
precies… ik hoor ergens de kok-reacties al: waarom lette moeder niet goed op…
Nou, omdat sommige kinderen bijna dagelijks door glas vliegen :shifty:
hopelijk gaat het goed met het kind, heb er niets meer over gehoord.
Getsie!!
Hier vorige week bij de H&M een meisje met haar haar tussen de roltrap… gescalpeerd…
Vind het ook niets als kids bij roltrappen spelen…
En niet opletten… pfoe! Ze zijn zo weg!
1 Onbewaakt ogenblik…
Vreselijk!!
Verschrikkelijk :o
Hopelijk komt het helemaal goed met het ventje, bah zeg!
Je moet natuurlijk altijd goed op je kinderen, ik zelf ga niet voor mezelf winkelen (kleding) als ik de kinderen bij me heb ik kan dan toch niet goed kijken, want ik wil gewoon goed op mijn kinderen letten. Vooral bij roltrappen en hoogte’s hou ik ze goed bij me, ben daar gewoon heel erg voorzichtig in.En zie wel eens ouders met kinderen die de kinderen erg vrij laten rondlopen, ook in gevaarlijke situatie’s dat vind ik dan echt eng. Maar je weet niet hoe dit is gegaan en hoe dan ook het is verschrikkelijk, dit wil natuurlijk geen enkele ouders, wat een schok zeg!
Jemig, dat is wel even schrikken.
Ik kom nooit in die H&M, dus kan even geen beeld vormen, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
Zo zit de kinderkleding bij de WE op de eerste verdieping en om de trap zitten ook van die glazen platen, verwacht dat dat ongeveer hetzelfde idee is.
Robin die wil ook het liefst dáár gaan staan altijd zodat hij naar beneden kan kijken en de mensen op de trap ziet lopen.
Maar dat mag hij dus ook niet. Nu staat er een bankje en kan hij daar rustig gaan zitten.
Vraag me af hoe oud het kind is.
Tja, en ondanks dat de ouder het kind waarschijnlijk uit het oog is verloren zal ik niet durven zeggen dat het mij nooit zou kunnen overkomen.
Hoe waakzaam ik ook ben en probeer te zijn, ze hebben maar 1 seconde nodig…
Ik vind het altijd eng als ik kinderen bij de roltrap zie rondhangen of bij de relingen.
Die van mij mag dus nooit bij de roltrap en de reling rondhangen. Maar het blijft altijd wel erg interesant die roltrap, dus ik moet het ook elke keer weer zeggen tegen hem. Weg bij die roltrap!!
Hij mag gewoon voor de tv gaan zitten en ook alleen als ik hem nog kan zien, anders moet hij gewoon bij mij in de buurt blijven.
Ik zeg ook altijd. Als je mama kan zien is het goed, verder mag je niet.
@Lynda wrote:
Ik vind het altijd eng als ik kinderen bij de roltrap zie rondhangen of bij de relingen.
Die van mij mag dus nooit bij de roltrap en de reling rondhangen. Maar het blijft altijd wel erg interesant die roltrap, dus ik moet het ook elke keer weer zeggen tegen hem. Weg bij die roltrap!!
Hij mag gewoon voor de tv gaan zitten en ook alleen als ik hem nog kan zien, anders moet hij gewoon bij mij in de buurt blijven.
Hier ook zo!!
Sinds ik dat meisje heb zien scalperen… :sick:
Dat gegil hoor ik nog…
Bij onze H&M ook hoor, kinderafdeling op de 1e…
@Bren1970 wrote:
@Lynda wrote:Ik vind het altijd eng als ik kinderen bij de roltrap zie rondhangen of bij de relingen.
Hier ook zo!!
Sinds ik dat meisje heb zien scalperen… :sick:
Dat gegil hoor ik nog…
Bij onze H&M ook hoor, kinderafdeling op de 1e…
hier ook bijna zo.
die van mij mag 1meter voor achter of naast mij lopen.
ben als de doods voor die roltrappen.
maar wel triest natuurlijk wat er gebeurt is
@Bren1970 wrote:
Getsie!!
Hier vorige week bij de H&M een meisje met haar haar tussen de roltrap… gescalpeerd…
Vind het ook niets als kids bij roltrappen spelen…
En niet opletten… pfoe! Ze zijn zo weg!
1 Onbewaakt ogenblik…
Vreselijk!!
Hier bij de Jumbo hebben sinds een jaar ofzo een rolband van autogarage naar winkel. En dat was natuurlijk een soort atractie voor in ons geval Lasse. Totdat Roel me vertelde dat op een gegeven moment een kind op dat ding gevallen is en met haar klem kwam en alle gevolgen van dien. Ik werd er helemaal naar van. Ik had net lasse een paar keer zelf heen en weer laten gaan (na een periode van aan het handje) en dat heb ik gelijk weer afgeschaft. En ik zie regelmatig kinderen dollen op dat ding maar als ze vallen ben je dus echt de klos.
En er staat een glazen wandje van een meter hoog ofzo vlak na de kassa opsteling waarachter dus die band in de diepte verdwijnt. Nou ik probeer oren en ogen overal te hebben en lasse daar niet te laten klooien enzo maar ik kan me voorstellen dat als je er even niet bijbent een ongeluk zo gebeurt is. Zeker met van die energieke aappies.
Bij de reacties op dit kranten artikel van de telegraaf zou de tante van het jongetje hebben gezegd :
hallo, ik ben de tante van het jongetje hij is niet over de railing geklommen maar hij is aan de railing gaan hangen tot hij niet meer kon en toen is hij gevallen hij is overgebracht naar het umcg wonder boven wonder heeft hij alleen een lichte hersenschudding en lichte kneusingen aan zijn boven benen mijn zus voelt zich al schuldig genoeg je hoeft het haar niet te verwijten het kan elke ouder overkomen groetjes de tante
Dit zou haar reacties zijn, er werd best fel gereageerd daar 8)
Ik heb dat gisteren eens bekeken in de H&M en Lev zou daar ook zo door kunnen en naar beneden vallen. De kassa’s zijn daar vlakbij en als je lang moet wachten en een kind verveelt zich, dan gaan ze aan die reling hangen. Ik moest Lev gisteren ook aan zijn haren vast houden om het te voor komen.
Het had ons ook kunnen gebeuren hoor.
Mijn peuter zou het ook kunnen overkomen…
je kan niet op 2 (of 3) plaatsen tegelijk zijn, en om steeds weer achter in de rij aan te sluiten… je gaat er ook gewoon niet vanuit dat een kind naar beneden kan kletteren. Heb er al werk genoeg aan om ze bij de roltrap vandaan te houden!
Ik moest ook gelijk aan Lev denken.