Wat moet ik hiermee? Levy is erg vindingrijk, want hij weet al hoe hij zijn broek moet uittrekken. Je gaat gewoon op je broekspijp staan en je blijft net zolang trappelen tot hij uit is. Riem of niet, ding gaat uit!
Nou ja, dan maar met bretels. Die werken dan wel goed. Maar… als je je broek niet kan uittrekken, dan trek je toch gewoon je shirts uit. Je trekt met je ene hand aan de andere mouw, trekt je arm door de mouw heen en gaat onderwaarts naar buiten, het zelfde doe je met de andere kant en wat krijg je… juist je shirt om je keel en je armen vrij.
Tja, dan moet dat shirtje ook maar over je hoofd heen, dus dat wordt heel lang trekken en trekken, net zolang totdat dat shirtje uit is.
Je ziet, Levy is erg vindingrijk. Maar wat doe ik nu tegen het uitkleden van zijn shirts?
Heb toevallig een stukje gelezen hierover, maar die kinderen waren allemaal een stuk ouder die dat deden.
Dus ik kan je ook niet helpen, denk dat je gewoon elke x moet zeggen dat het niet mag en telkens de kleding terug aan doen.
Of gewoon de verwarming een graadje hoger zetten en hem in een romper laten zitten :mrgreen:
Zijn keding vast tapen met ducktape :silenced: :mrgreen:
Nee poeh dat lijkt me moeielijk hoor, ik zou zeggen hansopjes aan trekken, maar dat zal t ook niet zijn, kleine van mijn vrienden deed het ook. Zij hebben hem dus elke keer weer aan moeten kleden omdat t gewoon te koud was om hem zijn gang te laten gaan.