Kind geboren op vluchtstrook A44

Kind geboren op vluchtstrook A44

(Novum) - Een vrouw is vrijdagavond op de vluchtstrook van de A44 bij Kaag bevallen van een kind. Een ambulance waarin de vrouw lag, was daar stil gaan staan, omdat de bevalling niet meer tegen te houden was. Het gebeurt vrijwel nooit in Nederland dat een vrouw bevalt in een ambulance, meldt een woordvoerder van het Korps Landelijke Politiediensten.



Agenten van het KLPD hebben geassisteerd bij de bevalling. Het KLPD kreeg rond 20.30 uur door dat de ambulance op de vluchtstrook stil was gaan staan vanwege de bevalling. De agenten zetten hun surveilanceauto achter de ambulance en attendeerden het achteropkomende verkeer op de ambulance.



Nadat het kind was geboren, begeleidden de agenten de ambulance naar een ziekenhuis in Leiden. Moeder en kind maken het goed. De plek van de bevalling was overigens vlakbij het viaduct waar donderdagnacht een dieplader met daarop een historische Dakota zich vast had gereden.





Die mensen hebben in ieder geval een heel origineel bevallingsverhaal te vertellen aan de kraamvisite :mrgreen:

t zal je maar gebeuren :shock: :o



Maar later heb je wel iets origineels te vertellen idd :mrgreen:

Ik dacht dat een kokker van hier ook bijna zoiets was overkomen maar dan met vk? weet ff niet meer wie?

@Mich@ wrote:

Ik dacht dat een kokker van hier ook bijna zoiets was overkomen maar dan met vk? weet ff niet meer wie?


Dat was (volgens mij) Cell, die net niet bevallen was buiten! :mrgreen:

Haha en ik was bijna bevallen in de auto, heb persweeën weggepuft in de auto en toen ik uitstapte op de parkeerplaats van het zkh had ik het idee alsof hij er al uit was. Ben naar binnen ge"lopen" in het ziekenhuis, gelukkig de verloskamers (toen nog) vlak in t begin van t zkh, uitgekleed en het hoofdje stond al. 6 min later lag hij op mijn buik :mrgreen:

@Vicky wrote:

Haha en ik was bijna bevallen in de auto, heb persweeën weggepuft in de auto en toen ik uitstapte op de parkeerplaats van het zkh had ik het idee alsof hij er al uit was. Ben naar binnen ge"lopen" in het ziekenhuis, gelukkig de verloskamers (toen nog) vlak in t begin van t zkh, uitgekleed en het hoofdje stond al. 6 min later lag hij op mijn buik :mrgreen:




hahah hier ook…

stapte de auto uit bij het ziekenhuis en het hoofdje van mijn zoontje Sem was al geboren…boven bij de verloskamers hoefden ze alleen nog maar ff te vangen…



orgineel verhaal alleen vondt het zelf verschikkelijk :oops: