Kind bijt in alles als hij zijn zin niet krijgt

Zoals de titel het al zegt. L.R. bijt dus echt in alles, behalve mensen en dieren, als hij zijn zin niet krijgt.



Nu weet ik dat je het beste dit gedrag kan negeren, maar mijn meubels gaan wel kapot evenals al het speelgoed.



Straf geven door hem in de box te zetten of zo?



Wie o wie helpt :wink:

Heeft t.hije ook een half jaar ongeveer gedaan. Hij beet vaak in de bank/of in mamma of pappa.

Ik zei altijd T.hije je gaat niet in de bank bijten, dan gaat die stuk.Bijt je mamma of pappa dan doet dat erg zeer. Niet lief.

Ook beet hij mij wel als hij de kans kreeg. Als hij zo driftig werd dan zag je het soms aankomen dat hij wilde gaan bijten.

Na een half jaar elke keer terecht wijzen zonder enig resultaat, werd ik me toch kwaad toen hij "mij aan wilde vallen"dat ik zonder pardon zijn handje pakte en hij daar zijn tanden vol inzette :? :? :shifty: :shifty:

Een heftige schreeuw party en later dikke tranen. T.hije dus ook gezegd dat bijten zeer doet en dat hij nou eens voelde wat er gebeurde als hij ergens zijn tanden inzet.

Nadien heeft hij nooit weer gebeten.

Komt misschien raar over, maar het heeft hier wel geholpen zo.

Hier ook een ex-bijtertje. Beet gerust de tafelpoot als hij boos was :roll: Ik pakte het af, zei “nee!” op strenge toon en zette hem even op een andere plek. Dat was gillen natuurlijk… Denk dat het weer om zo’n fase ging hier, want nu is het bijten over en enkel nog gillen :wink: