kijkoperatie

hey

ik ben hier nieuw op dit forum en weet nog niet hoe het hier allem gaat :slight_smile:

ik vroeg me af of er hier vrouwen zijn die al eens een kijkoperatie hebben gehad?ik moet volgende maandag gaan voor de kijkoperatie en ik wou graag weten hoe het juist allem gaat

Hi Jess,

Welkom op het forum.

Ik heb geen ervaring met een kijkoperatie dus kan je er helaas niks over vertellen.

Hoe lang zijn jullie al bezig als ik vragen mag?

Groetjes

@zonnetje01 wrote:

Hi Jess,

Welkom op het forum.

Ik heb geen ervaring met een kijkoperatie dus kan je er helaas niks over vertellen.

Hoe lang zijn jullie al bezig als ik vragen mag?

Groetjes

hey

wij hebben 6 inseminaties achter de rug daarom dat er nu een kijkoperatie gedaan word voor te zien of mijn eileiders niet zouden dicht zitten.jij hebt al een kindje?hoelang heeft het bij jullie geduurd?

Bij haar ben ik door de pil heen zwanger geraakt (gebruikte de Yasmin pil).

Nu zitten we inmiddels in ronde 11 :? Echt zo vreemd.

Wordt spannend dan voor jou. Hoop niet dat je eileiders dichtzitten. Als het allemaal goed is wat gaat er verder dan gebeuren.

Waarom worden je eigenlijk geinsemineerd?

Pffff, hoop vragen. Als je er niet op wilt antwoorden is dat ook goed hoor :thumbup:

@zonnetje01 wrote:

Bij haar ben ik door de pil heen zwanger geraakt (gebruikte de Yasmin pil).

Nu zitten we inmiddels in ronde 11 :? Echt zo vreemd.

Wordt spannend dan voor jou. Hoop niet dat je eileiders dichtzitten. Als het allemaal goed is wat gaat er verder dan gebeuren.

Waarom worden je eigenlijk geinsemineerd?

Pffff, hoop vragen. Als je er niet op wilt antwoorden is dat ook goed hoor :thumbup:

geen probleem hoor al die vragen :wink:

wij doen het via inseminatie omdat we een lesbisch koppel zijn.het is afwachten wat er daarna gebeurd dat zal ik volgende week weten.hopelijk valt het allemaal nog mee

Oké dan is het logisch idd :mrgreen:

Zou je vriendin anders willen/kunnen dragen?

Lijk me dan idd wel erg lastig.