Binnen kort moet een vriendin van mij voor een kijkoperatie (ivm iig een dichte eileider, die ze evt dan ook gaan open maken) naar het zkh. Nu zeiden ze daar in het gesprek dat je ong anderhalve week moet herstellen van de ingreep. Nu vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn hiermee, duurt het echt zo lang?
Ja, dat duurt echt zo lang.
Ik ben toen na 2 weken weer aan het werk gegaan, maar eigenlijk had ik even moeten wachten. Ik kon me slecht concentreren en met je buik moet je toch nog wel een tijdje voorzichtig doen.
Groetjes,
Heleen
Ik heb ook veel last gehad van de narcose en de pijnstilling (Morfine)
Achteraf was de Morfine niet nodig, maar omdat ik niet tegen Ibuprofen en die groep kan, kreeg ik Morfinespuiten.
Het is dan wel een grote buikoperatie geworden, maar 2 weken voor een kijkoperatie is niet te lang hoor.
En als haar lichaam het aangeeft, zou het ook nog wel langer kunnen duren. Onderschat het niet en luister goed naar je lichaam!!!
Ik heb in augustus een kijkoperatie gehad. Ze hebben cystes van m’n eileider afgehaald. En dat herstel duurt wel even ja. Je mag niet tillen in het begin (handig met een peuter). Ik ben een weekje van m’n werk thuisgeweest en ik heb ongveer 2 weken pijn gehad. En ik was zooooo moe van de narcose en de pijnstillers. Na 2 weken voelde ik me voor het eerst weer een beetje normaal.
Dus daar moet je vriendin echt rekening mee houden. De een is wat langer ziek dan de ander.
thanks voor jullie berichtjes… ik zal het doorgeven