kijkoperatie en LEO behandeling!

Bosje en eddepet,

Heel veel sterkte bij de operatie!!!

hoop dat het voor jullie gewenste effect wordt bereikt!!!



ik ben inmiddels puregon aan het spuiten. moet morgen weer naar de gyn voor een follikel meting ben benieuwd!

Ik had gelukkig geen last van bijwerkingen van clomid en nu ook niet van de puregon.



Liefs egni

Hoi allemaal,



Het is nu 7.36 uur en ik moet om 10.00 uur in het zkh zijn, ik weet alleen nog niet hoe laat ik wordt geholpen. Ik hoop dat alles snel verloopt en ik weer vanmiddag/vanavond naar huis mag.



Eddepet, ook heel veel succes met de behandeling, en ik hoor graag jouw ervaringen erna.



Groetjes van een iets wat zenuwachtige Bosje

hoihoi,



Daar ben ik weer, terug van het ziekenhuis. Alles is goed gegaan. Behalve dat ik behoorlijk heftig reageerde op de pijnstillers in combi met de narcose. Was heel lang duizelig en als ik in beweging kwam, moest ik overgeven. Niet echt fijn.



Gevolg was dus dat ik niet gegeten had, en ik mocht pas naar huis al gegeten zou hebben. En om nou alleen te gaan eten om naar huis te gaan, vond ik niet zo’n goed idee.



Dus ik ben een nachtje gebleven. Vanmorgen gegeten en gedouched en toen mocht ik gaan.



Nu ben ik ff aan het onderzoeken hoe ik het beste met de wondjes om kan gaan, wanneer doet het pijn en wanneer niet. Anouk is bij opa en oma en morgen gaat ze naar de andere opa en oma. Nou dan moet ik mijn draai toch wel weer gevonden hebben.



Bosje; ik was helemaal niet zenuwachtig, zelfs niet in het ziekenhuis. Hoe is het jou vergaan?!



Ga nu weer ff rusten, dikke kus,

Es

Hoi,



Ik ben even benieuwd wat een LEO-operatie is??? Ik heb zelf de 20e een operatie aan mijn linkereierstok en verder kijken hoe het er van binnen uit ziet.

Ik zal even googelen of ik iets kan vinden.

Suc6 met herstellen!



Gr.

Ineke

Nou, ik heb het al gevonden, het wegbranden van cysten? Bij mij gaat de gyn mijn cyste ‘eruit pellen’… nou we wachten af. Ben erg benieuwd naar de uitslagen! Heb namelijk nog maar 1 eileider en ben erg benieuwd of deze doorgankelijk is!!!



Ineke

Hoi Es,



Ik ben donderdagavond weer uit het zkh gekomen rond de klok van 5 uur, heb wel gegeten e.d. De operatie is goed en niet goed gegaan, ze hebben toch een eileider moetden verwijderen omdat de cyste er te veel aan vast zat gegroeid, de gyn heeft nog overleg gehad met zijn leermeester uit het VU tijdens de operatie. De operatie heeft al met al 1,5 uur geduurd. Verder is de LEO behandeling goed gegaan. Heb ook een foto er van gezien, de ierstok is wit en er zitten nu allemaal gebrande gaatjes in. Het gaat best goed, alleen de onderste wond met driehechtingen, net onder de bikinilijn dot wat zeer, en ik heb het idee dat ik al een beetje ongesteld ben, of dat het nog wat na bloed is. Vandag is mijn man met zoontje lekker op pad en gister was Robin een deel van de dag bij opa en oma en de rest was m’n man weer thuis.

Verder valt het me allemaal erg mee.



Groetjes Bosje

Heee bosje,



Fijn voor je dat je dezelfde avond al weer naar huis mocht. Ik vond het niet erg dat ik dat niet mocht hoor, ik voelde me echt niet zo goed, behoorlijk slap en duizelig. Laat mij dan maar lekker in het ziekenhuis blijven.



Wel jammer dat je een eileider moet missen nu, maar ik neem aan dat dat nog een kindje niet in de weg hoeft te staan?!



Ik had geen cyste, dus ze hebben bij mij alleen weggebrand. Geen echo ervan gezien, wel jammer, maar misschien bij de nacontrole.



Ik vloeide ook, maar dat was omdat de gyn tijdens de operatie iets in de baarmoeder heeft gedaan zodat ze die kon bewegen om plek ergens anders te maken. En ze hebben contrastvloeistof ingespoten. Dat vloeit er dus uit. Ik hoop dat ik nu eindelijk uit mezelf een menstruatie krijg.



Ik heb alleen last van het wondje net onder mijn navel, de andere 2 voel ik niet. Wij mogen de hechtingen er donderdag/vrijdag zelf uithalen, is ook een klusje van niets. Mocht het toch niet lukken, kan ik altijd nog naar de huisarts toe.



Anouk in nu met opa mee de paarden voeren en ze gaat vanmiddag met hen op stap. Heb ik nog een dag rust. Morgen moet manlief werken en dan gaat ze 's middags bij haar buurjongen en tevens vriendje spelen. Nou en dan moet het wel weer goed zijn hoor.



Ik ga voor ons :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat we eindelijk een normale cylcus krijgen.



Sterk goed aan, dikke kus,

Es

Beste Es,



Dank voor je opbeurende wooren. En ja het is gelukkig nog steeds mogelijk weer zwanger te worden. Ik heb vandaag een half dagje gewerkt maar merk dat dat best nog heftig is. Robin zit lekker op het Kinderdagverblijf, en manlief is aan het werk. Ik heb wel nog wat last gewoon in m’n buik, er zit toch een wond in m’n buik en dat vergeet ik nog wel eens. Bij mij zit er een sneetje helemaal in m’n navel, en de hechtingen lossen van zelf op. Hoop idd dat we een normale cyclus krijgen, ben benieuwd wie er het eerst begint.



Wanneer moet jij terug naar de gyn ? ik donderdag de 21ste.



Groetjes Bosje

Hoi Bosje,



Ik heb gisteren weer gewerkt, had eigenlijk nergens langs van. Behalve dat ik niet zwaar moet tillen, merk ik er niet veel. En de wondjes zijn af en toe gevoelig.



Ik moet 5 januari pas weer naar de gyn. Dat is omdat de kans dan aanwezig is dat ik een menstruatie heb gehad. Ben benieuwd wat hij jou te vertellen heeft.



Hoe gaat het nu met je?!



Groetjes, Es

Hoi Es,



Dinsdag was een rot dag, helemaal bont en blauw bij de onderste wond. Ben ook nog wel moe, maar verder gaat het goed.



Ikz al idd vragen aan de gyn volgende week donderdag hoe en wat met een eisprong menstruatie, misschien maakt hij wel een echo en zit al iets of niets, hou je op de hoogte.



Bosje

Hee Bosje,



Als het goed is ben jij gisteren bij de gyn geweest. Heeft hij je nog wijzer kunnen maken en wil je dat met mij delen?!



Met mij gaat het goed, geen last meer van de operatie. Manlief heeft vorige week de hechtingen eruit gehaald en nu is het wachten. Op wat precies weet ik niet, maar ik hoop een menstruatie.



Hoe gaat het met jou?! Ook geen last meer hoop ik?!



Groetjes,

Es

Hoi Es,



Sorry, idd niets meer laten horen, zijn vorige wek op wintersport geweest en ja ik ben 21 december bij de gyn geweest. Het was gelukkig niet kwaadaardig, maar wat het nouw precies is geweest weet de patoloog van het lab niet, de gyn gaat het nog verder laten onderzoeken, zelf dacht hij aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of zo ??ik moet nu weer 32 januari terug komen om te kijken hoe of wat. Ik hoop dat ik dan snel zwanger wordt. Wel hebben we zo rond de 14de dag gevreen, misschien heeft het wat uitgehaald. Ik ben benieuwd of ik donderdag a.s. ongi wordt, dan is het alweer 4 weken 28 dagen gelden.



Ik heb verder nergens meer last van, dus dat gaat goed. De vakantie was lekker even uitrusten, nou ja op vakantei met ouders en schoonouders en een dreumes van 1,5 is ook wel zwaar.



Ik hoop snel te lezen wat de gyn 5 januari verteld, misschien heb ik ook nog iets aan de info.



Groetjes en nog de beste wensen en een heeeel vruchtbaar jaar voor ons beide.





Bosje

Hoi Es,



En hoe was het vandaag bijd egyn ?!?!



Ik ben gister ongi geworden, wel precies na 28 dagen, het is wel heel heftig vandaag veel bloedverlies en rugpijn.



Groetjes Bosje

Hee Bosje,



Jammer en toch ook fijn dat je ongesteld geworden bent. Nu weet je in ieder geval dat jouw lichaam doet wat een vrouwelijk lichaam zou moeten doen.



Mijn bezoek aan de gyn vandaag heeft niet veel opgeleverd. Er zit namelijk vrij weinig baarmoederslijm en een paar eiblaasjes in beide eierstokken. Ik moet over 2 weken weer terugkomen, hopelijk is er dan meer activiteit te zien.



Ik was dus zo klaar, ben ook helemaal vergeten wat nu als er dan ook niets te zien is. Aan de andere kant, dat hoef ik nu nog niet te weten, dat zie ik dan wel.



Jij ook nog de beste wensen voor 2007, dat we allebei maar snel zwanger mogen worden.



Groetjes,

Es

Hallo allemaal ik ben woensdag 24 april geholpen Leo operatie gehad

Hey hey, hierbij een pcos patient die gisteren is geopereerd!
Als je meer info wenst mag je me gerust contacteren via mail.
Vb.stephanie@gmail.com
Groetjes