Kijkje in de keuken van:......

Kijk eens om je heen en meld hier wat je ziet!

DUs bij deze een kijkje in de keuken van:



KABOUTERTJE:



Tim speelt naast een klein stoeltje met dieren, hij gaat helemaal op in zijn spel :inlove: Vera probeert een bumba pop aan tafel te zetten op een zelfde stoeltje, maar bumba is niet zo’n zitter hahaha, dus glijdt er steeds vanaf, Vera nu boos op Bumba en na 50 pogingen gooit ze bumba weg en mag Flip de beer het proberen :inlove: die wil wel zitten, ze pakt Bumba weer en die zit nu ook eindelijk, ze voert hem nu de korstjes van het brood van Tim :inlove: :inlove: :inlove:

mijn TIM slaapt net… :inlove:



ik zie een doos auto’s, een stuk brood, flesje drinken…

en de oudste is buiten zoooo lief aan het spelen…

ga zo maar even met de turbo door het huis…



in mijn ooghoek, zie ik zelfgemaakte appelflappen…

ohhh die mag ik niet hebben, ben even aan het lijnen…

:think:

@Gab wrote:

mijn TIM slaapt net… :inlove:



ik zie een doos auto’s, een stuk brood, flesje drinken…

en de oudste is buiten zoooo lief aan het spelen…

ga zo maar even met de turbo door het huis…



in mijn ooghoek, zie ik zelfgemaakte appelflappen…

ohhh die mag ik niet hebben, ben even aan het lijnen…

:think:


Waarom maak je ze dan?



Ik zie heel veel rommel, het is misschien leuker als ik komend weekend een kijkje in de keuken geef, dan is mijn lieve dochtertje zeer waarschijnlijk omgeven door nieuw speelgoed.

Ze is morgen jarig… :inlove:

ohhhh dan zie je morgen slingers, taart en een heeeeel blij snoetje :inlove:

waarom ik ze maak,

bezigheidstherapie voor de oudste…

we hebben herstvakantie :mrgreen:



en anita, alvast gefeliciteerd :smiley:

@Gab wrote:

waarom ik ze maak,

bezigheidstherapie voor de oudste…

we hebben herstvakantie :mrgreen:



en anita, alvast gefeliciteerd :smiley:
haha herkenbaar, hier staat de keuken vol met halloween cakejes , is ook bezigheidstherapie voor de vakantie.



we zijn aan het uitbouwen dus de jongens kunnen de tuin niet in dus het is echt vermaken nu :silenced:

Voor me: Indy zit met een Walkie Talkie op de bank, poes Puck ligt op de andere bank te slapen en Kes ligt op zijn buik op de grond in de berg Lego te graaien op zoek naar dat ene nog missende stukje. Rechts van me: de boterhammen liggen te ontdooien op het aanrecht. Links van me een muur…

Ik zie een kamer vol slingers, leuke kadootjes, en een meisje dat net kan lopen wandelt het hele huis door en ook buiten. Vanuit de deur zie ik mijn oudste lekker in de speeltuin spelen met haar vriendinnetje. :inlove:

JAAAAAAAAAAA TUUUUUUUUUUUUUUURLIJK VRIENDINNETJE DAT IS OOK ZOOOOOOO :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:



GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID!!!



Ik probeer je zo even te bellen ok!



Liefs! :-*

Okidoki :mrgreen: :-*

Ik kijk om me heen en zie:



zelfgemaakte wafels want daar had ik zin in :drool: 3 liggen er af te koelen voor als hub thuis komt straks.

De hond die net zat te schooien :inlove: en die nu heerlijk op de bank is gaan liggen, helemaal opgekruld. Klaar om te slapen :inlove:

Ik zie de vieze vloer nog maar even niet :shifty: dat zie ik straks pas als de stofzuiger voor de dag komt.



En helaas zie ik uit het raam allemaal auto’s van de kinderen van de buurman. Hij ligt op sterven en ze zijn er allemaal, als ik de auto’s zie word ik naar van binnen :frowning: :cry: :kaars:

links van me zie ik uit mijn raam de zon heerlijk schijnen.

voor mij staat de tv op meneer de koekepeer…

en rechts van mij ligt mijn dochter op de bank met een dekentje moe te zijn, tjaaa moet je maar niet om half vijf opstaan en niet meer willen slapen :?

Hier zie ik de tv op Pieter post, 2 snuitjes ervoor (aniek met vriendinnetje) ze zitten in kleermakerszit en kijken geboeid, onderwijl droge toastjes etent.

Op de bank zit Peet, hij wiebelt heen en weer zoals gewoonlijk en kijkt ondertussen ook tv.

In de keuken pruttelen 2 pannen en de heerlijkste geuren van stoofvlees en stoofperen komen me aan de neus voorbij.

Op de vloer liggen her en der nogal wat zonnepitten, de meiden hebben zonnepitten uit de tuin gevist en wilden deze persee met lijm opplakken.

De keukentafel ligt bezaaid met hun geknutselde frutsels…



Prima :thumbup:

een mopperende Nienke naast me in de box, een slapen zieke Marit in bed… Bill Cosby op tv :mrgreen: :mrgreen:, hoopjes was op de slaakamer vloer waar ik nog geen tijd voor heb gehad :wall: en een leeg doosje koekjes die ik net heb opgegeten :oops:

even niks…

Anne slaapt…en als ik naar buiten kijk…

Sem en Elise in de tuin…rennen om elkaar en t kippenhok heen :mrgreen:



heerlijk

Kopje koffie erbij en mijn dag is goed…

die gaan we dus maar snel maken :mrgreen:

Voor me een computerkast met een stapel papieren die ik na moet kijken.



Achter me een keuken die eindelijk weer aan kant is.



Rechts, de eettafel met mn werktas alvast klaar. Verder een stapel met ijsbakken waar ik net vakkundig gaatjes in heb gesmolten (halsbandleguanen gaan daarin overwinteren in een koelkastjes :mrgreen: )



Links, de woonkamer. Opgeruimd en alleen de tv die herrie maakt. Chris heeft late dienst en dit zijn soms saaie avonden.