Kijken jullie mannen nu ook RTL8?

Hij zit aan de buis gekluisterd met RTL 8 , de vrouwenzender

blue lagoon 2 nu. ik moet er wel om lachen :mrgreen:

Haha, jeugdsentiment, deel 1 dan. Maar wij kijken niet, komt zo een film begreep ik…

Wij hebben net deel 1 gekeken, dat vond ie nog wel grappig, maar nu staat ie op Veronica ‘Bird on a wire’.



Ik zit dus nu ‘verplicht’ te kokken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee, hij niet en ik ook niet. Ik moet beide delen nog ergens op video hebben…

zat net een stukje te kijken



het blijft een mooie film met mooie mensen

Nee wij kijken Idols. :dance:

Hier zegt man… Gadverdamme blue lagoon, met die stomme krullekop… :lol:

Hij kijkt een film op Ned. 3

Ja hoor! Hier samen gekeken, nu is manlief the haunting aan het kijken, en ik zo9u gaan douchen en slapen, maar de pc staat naast de badkamer en ik werd dus hier naar toe getrokken… straks toch maar ff filmpje kijken met manlief…

Ik zei gister nog tegen Purpled toen we er langs zapten, hier gaat t dalijk vast over op KOK, hehehe… Heb maar een klein stukje gezien… en dat was weer genoeg…

theo maassen gekeken :mrgreen:

heb gisteravond in me eentje bleu lagoon 1 gekeken want meneer wilde hem echt niet zien hoor :lol:

wij hebben met z’n 2tjes deel 1 EN deel 2 zitten kijken!

Heerlijk gelachen! :lol:

Vooral in deel 1, toen ze dat kind kreeg en hij vroeg, waarom heb je nou een baby! hahaha en toen die kleine uit zichzelf de borst vond…die kop van die gozer!! ONBETAALBAAR!



groetjess Elmo

Ik heb hem lekker zelf zitten kijken :oops: :mrgreen:



Ik vind het een hele mooie film

We hadden een verjaardag gisteren dus nee niet gekeken, maar denk ikook niet dat ik hem anders had gekeken, heb hem al te vaak gezien.



Maar blijft idd een mooie film.

Manlief zat hem ook te kijken idd :lol:

Ikzelf zat ondertussen Harry Potter 7 te lezen…

Nee ik kijk niet en manlief ook niet!

Hij zat gister avond naar een humorflim op beligie te kijken en ik zat lekker voor mn lappie te KOK-en! :mrgreen: