Kijk (opneem) tip!

In de herfstvakantie zend zapp regelmatig leuke musicals en films uit. De HD recorder snort hier mee, want onze meiden hebben pas volgende week herfstvakantie en zo kunnen ze ook meekijken!

Goeie! Hier ook pas volgende week herfstvakantie. Senks…

gaat meteen op tvgids punt nl kijken :mrgreen:

Hetzelfde geldt voor ketnet, hier ook vaak rond 9 uur iets leuks voor de kids (ik neem ook wel eens wat op van de zondagbreak van nickelodeon) voor een regendag in de vakantie.

Fijne vakantie voor de vakantie -gangers van nu of voor zoals wij, komende week.

groetjes, Petri

Leuk? Sinds wanneer is dat leuk??? :snooty:

Ik ben veroordeeld tot het kijken van de musical van Megamindy, ik ben keizielig! :roll:

:lol: :wink:

Toby kijken is toch geen straf? Denk dat menig mama graag meekijkt! :drool:

Ik zou niet weten hoe Toby er uit ziet, en die eeuwige strakke superheldenpakjes komen me na 8 jaar wel mijn neus uit hoor! :lol: :lol: :lol:

Oh gelukkig vinden ze hier megamindy helemaal niets aan :dance:

Afgelopen zaterdag hebben wij wel een fantastische Japanse anime gezien, als je deze nog eens tegenkomt dan is het echt een aanrader.

Hier hebben Sharon, Yari en Desmée ademloos zitten kijken.

Hij heet: Ponyo on the Cliff by the Sea, Gake no Ue no Ponyo (Japans)

Het was voor mij in ieder geval een verademing om eens echt een mooie anime te zien van Disney na al dat ge-eikte Disney prinsessen geweld.

http://www.youtube.com/watch?v=28QpeMY4k1M

Hij is echt heel erg de moeite waard.

Hij was op tv gewoon Nederlands nagesynchroniseerd.

@mamma van sharondenise wrote:

Afgelopen zaterdag hebben wij wel een fantastische Japanse anime gezien, als je deze nog eens tegenkomt dan is het echt een aanrader.

Het was voor mij in ieder geval een verademing om eens echt een mooie anime te zien van Disney na al dat ge-eikte Disney prinsessen geweld.

Ja Ponyo hebben wij ook hier zitten kijken.

Stein heeft um in 1 adem gekeken

Op zapp heb je elke dag om 15:30 een speelfilm.

Wel handig dat beneden nederland volgende week pas heeft, is het vast niet zo druk in burgers zoo vrijdag :mrgreen:

(naja gelderland heeft wel deze week volgens mij)

@Jannigje wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Ja Ponyo hebben wij ook hier zitten kijken.

Stein heeft um in 1 adem gekeken

Ik heb na aanleiding van deze film Sharon naar de bieb gestuurd om meer Japanse Anime’s te lenen.

Als er leuke bij zitten dan zal ik de titels wel doorgeven.

Vaak zijn ze dus niet Nederlans of Engels, enkel Japans met (hopelijk) Nederlandse ondertiteling.