kijk nou hoe goed !!

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20049

:inlove: vind het echt knap

vind het wel grappig om te zien… maar om er nou voor op de banken te gaan :oops:

:clap: :inlove:

Persoonlijk vind ik het helemaal niks, want onnatuurlijk gedrag van dieren is niet mijn ding.

wauw wat super knap

@juulke wrote:

Persoonlijk vind ik het helemaal niks, want onnatuurlijk gedrag van dieren is niet mijn ding.

Maar er is toch een verschil tussen dieren op een nare manier iets aan te leren of dit.

Leek mij dat de hond het best naar zijn zin had en zijn baas de volle 100% vertrouwd.

Ik vind het verder ook niet heel erg geweldig ofzo, maar wel leuk om te zien hoe hun contact is.

Ahhh wat leuk…

Hond kwispelt er ook vrolijk op los :inlove:

Ik vind het prachtig om te zien :inlove:

Beest heeft er echt plezier in :thumbup:

Leuk hoor :inlove:

Kan mij zo voorstellen dat als je de hele dag al van die kansloze acts voor je neus hebt gehad, dat dit zo’n verademing is dat je spontaan een staande ovatie weggeeft :wink: :lol:

:clap: :clap: :clap:

@juulke wrote:

heb je zelf dieren ? honden ? katten ? geef je die ook rauw of levend voedsel ? brokken zijn onnatuurlijk…

flyball , apporteren en cursussen is ook onnatuurlijk gedrag doen ze in het wild ook niet…

@mamma van sharondenise wrote:

Kan mij zo voorstellen dat als je de hele dag al van die kansloze acts voor je neus hebt gehad, dat dit zo’n verademing is dat je spontaan een staande ovatie weggeeft :wink: :lol:

:mrgreen:

:clap: :mrgreen: :inlove: