Kijk eens even onze Mika liggen

Helemaal trots, had het ook al even vermeld in een ander topic, maar ben zoo trots dat ik maar een nieuw onderwerp ben gestart :mrgreen:



Kijk hier even:



http://www.borstvoeding.com (bij de foto’s aan de rechterkant).



Ik ben niet een type die zichzelf ‘laat zien’ maar deze foto was voor mij zo bijzonder dat ik hem heb ingestuurd :inlove:

:clap: :clap: ik vind ook dat je er trots op mag zijn :thumbup: :mrgreen:

:inlove: :clap: :thumbup:

super!!



Ik vind dat het op de voorpagina van de krant mag.



Echt respect dat je het zo goed volhoudt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, dus nogmaals :clap: :clap:

jhaa superrrrr :thumbup:

Super :thumbup:

Daar mag je zeker heel trots op zijn.



:clap: voor jullie alletwee

:clap: :thumbup:



Trouwens ook een mega leuk shirt wat ie daar aan heeft!

Ik had het gister gelezen en dacht nog: jee, wat goed zeg!!



:clap:

Jaaa, ik had 'm al gezien! Keiiigoed dat je 'm hebt ingestuurd. Kan iedereen zien dat er meer manieren zijn van bv geven. Heel bijzonder. Nogmaals: supergoed van je.

Dank dank dank voor al jullie complimenten :oops:



Inmiddels is het een ‘way of life’ geworden en ben ik er heel stellig in om gewoon nog door te gaan.

Het is allemaal goed te behappen en het zijn maar een paar maanden in mijn leven dat ik dit voor mijn kind kan doen. En dat doe ik dan ook :dance:



Voor alle andere Ft kolvers ook een heel groot applaus :clap: en alle andere Bv mama’s natuurlijk ook :clap: , want BV geven gaat nou eenmaal niet over rozen. Je moet er echt wel wat voor doen en een gezonde dosis doorzettingsvermogen hebben.

He Mickey

Wat een leuke foto, super dat ie op borstvoeding.com staat, zeker een opsteker voor andere dames die voor hun baby kolven! En wat ziet Mika er mooi uit zeg, bolle toet! Fijn dat je het nu als iets positiefs ziet, een hele prestatie ook.

Ben meteen blijven hangen op website, interessant hoor, die groeicurve bijv voor bv beebs, toch jammer dat die nog niet gebruikt wordt op het CB

groetjes!

Sija

Ik vind het hardstikke goed dat je full-time kolft!! Groot compliment!