Kiezen

Riley heeft nu 1 kies boven, de ene is in aantocht, en er is 1tje wel door maar heel raar.

Er zit nog tandvlees over heen, (tandvlees is wit/beige), en ik heb het gevoel dat het nog gevoelig/pijnlijk is. Poetsen is een krijs bui van de pijn.

En de tegenwoordige middeltjes werken niet.

Iemand een idee, en iemand herkenning?

Herkenbaar. M.artijn heeft op dit moment één kies (links onder) die helemaal door is en rechts onder komt er ook een kies, waar de eerste puntjes inmiddels van door zijn. Boven lijken ze ook in aantocht te zijn, dus meneer eet en drinkt op dit moment behoorlijk slecht en poetsen is een drama :roll:.

Wat hier wel helpt, is chamodent, maar bij R.iley dus niet :hug: . Zou een bijtring hem kunnen helpen?? (eerst even in de vriezer en dan aan 'm geven)

Wat zijn ‘de tegenwoordige middeltjes’?

Dentinox helpt hier meestal wel en als het echt te erg is, geven we haar paracetamol. Alles hier in combinatie met een bijtring.

Bijtring nooit in de vriezer leggen trouwens, wel in de koelkast.

Oooh echt??? Ik legde bij N.ynke altijd de bijtring eerst (heel even, zodat 'ie goed koud werd) in de vriezer. Bij M.artijn nog niet gedaan… :think:

Ik maak me meer zorgen over de kies die wél door is

maar waar tandvlees over blijft hangen, en wat ook echt vast zit nog.

Die kies is heel goed zichtbaar, maar het doet hem wel heel zeer.

Ik heb Tee-Gel geprobeerd, en ook Dentinox, en Chamodent. (dat is wat ik hier in de buurt kan krijgen).

Bijtring neemt hij wel aan, maar gaat er mee spelen, en stimuleert vooral ze voorste 6 tanden, echt bij zijn kies komt het niet.