Wij hebben van kennissen nog drie dierentuinvouchers gekregen. Nu zijn we dit jaar al naar Emmen geweest. Nu loop ik te dubben tussen ouwehands dierenpark in Rhenen of dierenpark Amersfoort.
Sven wordt volgende week vier. Welke dierentuin is voor hem het leukst?
in amersfoort hebben ze een dinosaurusbos
niet hel groot maar wel erg leuk
dino’s van tig meter hoog
Amersfoort. Vind Rhenen niet zo super, maar dat is persoonlijk natuurlijk
ik vind amersfoort ook leuker dan rhenen
maar het blijft persoonlijk natuurlijk
Okee, das al drie keer Amersfoort. Nou, dan moet dat het maar worden hè :mrgreen:
ik vond ouwehands mooier :oops:
:lol: En ik kan al zo moeilijk kiezen :mrgreen:
@oessie wrote:
ik vond ouwehands mooier :oops:ik vind ouwehand niet zozeer mooier maar wel leuker.
Veel speeltuinen tussen door. en leuke dingen voor kids :thumbup:
Om het makkelijker te maken vind ik ouwehands leuker! Ik vind ouwehands dierenpark veel afwisselender met verschillende speeltuintjes enzo. En natuurlijk Ravotapia, dat blijft altijd al een uitje op zich
@mamaartje wrote:
Om het makkelijker te maken vind ik ouwehands leuker! Ik vind ouwehands dierenpark veel afwisselender met verschillende speeltuintjes enzo. En natuurlijk Ravotapia, dat blijft altijd al een uitje op zich
Helemaal mee eens. Ook door de zeeleeuwenshow. Net even wat extra.
amersfoort is wel een kleine dierentui, maar je kan ontzettend dicht bij alle dieren komen
EN…
ik vind het berenbos erg mooi in Amersfoort
Ouwehands heeft ook een berenbos.
Ben 2 weken geleden in Ouwehands geweest voor het eerst met een 4 jarige en die vond het geweldig. En als het weer wat minder is heb je een hele grote indoor speeltuin.
Amersfoort ben ik nog niet geweest (maar gaat vast nog wel eens gebeuren)
Ik geloof dat we beide dierentuinen nog maar af moeten deze zomer haha. Ik vind het echt lastig kiezen. Laat het geloof ik maar aan manlief over :lol:
wij gaan ook graag naar amersfoort. je kunt daar zo lekker oog in oog staan met de dieren. omdat ze veel achter glas zitten. verder vind ik hem heel schoon. Er staan regelmatig drinkbakken voor de hond als je die meeneemt.
Ik ken Rhenen niet,maar wij zijn “vaste” bezoekers van Amersfoort…vinden het gewoon een fijne Dierentuin…niet zozeer klein,maar eerder compact…overzichtelijk…je bent zo heen en weer. En hoe druk het ook was, nooit problemen om even een bakkie te krijgen ergens en wat eten…plek zat…
Het Dinobos is ook een leuke extra…
Ik ben ook een Amersfoort-aanhangster! :mrgreen:
Wij hebben al jarenlang een abonnement op dit park en het verveelt nooit!
De septembermama’s (2008) zijn er vorige week ook geweest om te meeten! :inlove:
Maar goed, ik ken Ouwehands niet, dus eigenlijk kan ik niet oordelen! :mrgreen:
Dus… dat wordt misschien toch beide dierentuinen bezoeken!
Alvast gefeliciteerd met je kleine man! :inlove:
Het wordt nu in eerste instantie Amersfoort.
We hebben hier een seizoenskaart voor de julianatoren. En ik heb eens gekeken. Daarmee kan je ook gratis naar beide dierentuien. Dus we gaan met de superkaarten naar Amersfoort en dan kunnen we met de juliapas naar Rhenen :mrgreen: