kietelen en gillen.

Maaike vind dus sinds deze week kietelen leuk :inlove:. Gaat ze giechelen :inlove:. Dat geluidje kende ik ook nog niet dus ik vind het zo leuk.

En gillen heeft ze dus nu ontdekt. In het begin dacht ik dat ze iets niet leuk vond maar het gaat haar echt om het geluid. Ze kan zo een half uur vrolijk liggen gillen (echt hard) :shock:. Mijn moeder paste gisteren op en die stond er ook van te kijken :mrgreen: . Wel grappig hoe ze haar klanken ontwikkeld.

Geweldig is dat he als ze gaan giechelen :inlove: :inlove: en gillen van blijdschap :inlove: :inlove: . Heel erg lief.

hahha grappig he heel herkenbaar en dat gillen stond ik eerst ook van te kijken. als ik nu zeg daar komt een muisje aangelopen en ga hem kietelen begint hij helemaal te schateren :inlove:



groetjes lizzy

Luan “gilt” ook sinds een paar dagen. In t begin dacht ik even dat ie het niet naar zn zin had, maar toen ik bij hem ging kijken had ie me toch een lol in zijn box :lol:



Mijn dag kon niet meer stuk!



Kietelen vind ie volgens mij niet zo geweldig. Hij trekt dan weg en kijkt niet echt blij hahahahaha. Misschien komt dat nog wel dat gegiegel…

Hé Lizzy Maaike en Senna zijn even oud! Allebei van 23 -11. Leuk zeg. :smiley:

hahaha dave kan ook niet tegen kietelen…en kan dan ook aardig gieren…

ook ontdekte ik gisteren dat hij zijn stem aan het ontdekken is…

net nog in eens een gil…hhahaha hij schrok er zelf van. :inlove: