hoihoi
zoals gewoonlijk hadden wij de folders weer te laat. Dus wie weet bij welke wibra het kiekeboo speelpark nog te krijgen is. En wil hem eventueel voor mij kopen en opsturen.
Hier in de buurt heb ik alles al afgebeld. En ik ben lid geworden van de nieuwsbrief per mail
groetjes
marlies
Tip: Meld je aan voor de Wibra nieuwsbrief.
Het is Geheel normaal voor de Wibra om producten al voor de folderdatum in de winkel aan te bieden. Dus kan goed zijn dat het de zaterdag voor de folder in is gegaan al in de winkel heeft gelegen dat het daardoor uitverkocht was.
Kan je niet een aantal Wibra`s bij jou in de buurt bellen om te vragen of ze er nog 1 hebben en hem voor je willen reserveren ?
hier was hij gister nog! Heb hem zelf gekocht!
Ik wil wél voor je kijken zometeen!
ik ga ook even voor je kijken :thumbup:
@tilbawe wrote:
Tip: Meld je aan voor de Wibra nieuwsbrief.
Kan je niet een aantal Wibra`s bij jou in de buurt bellen om te vragen of ze er nog 1 hebben en hem voor je willen reserveren ?
In haar bericht staat dat ze alles in de buurt heeft afgebeld en lid is geworden van d enieuwsbrief :lol: :lol: :lol:
Hier bij de wibra lag niks meer gisteren. :roll:
Hé, die krijgt onze kleine meid ook van de Sint…
Wij hadden hem nog liggen, omdat onze oudste hem 3 jaar geleden toevallig ook al van de Sint heeft gekregen. Dus hier wordt 'ie gerecycled :mrgreen:
Maarre, ik weet niet of je eventueel ook een tweedehandse zou willen, er staan er namelijk wel een stuk of 20 op MP.
@kaboutertje wrote:
ik ga ook even voor je kijken :thumbup:
Ik wil ook wel even kijken, ga zo even naar het dorp, maar is dezelfde Wibra he :lol:
@alyt wrote:
@kaboutertje wrote:ik ga ook even voor je kijken :thumbup:
Ik wil ook wel even kijken, ga zo even naar het dorp, maar is dezelfde Wibra he :lol:
Ja klopt, nou Super :thumbup: (en nu maar hopen dat er geen hordes drammende mensen voor die deur staan

@kaboutertje wrote:
@alyt wrote:@kaboutertje wrote:ik ga ook even voor je kijken :thumbup:
Ja klopt, nou Super :thumbup: (en nu maar hopen dat er geen hordes drammende mensen voor die deur staan:mrgreen: )
Nee, idd :?
Ik ben ook bang dat het hier niet meer te krijgen is, maar je kan het altijd proberen!
Heb wel gisteren bij kruidvat 2 schattige t-shirtjes voor de kinderen gehaald, met voor Vera de tekst: Ik ben zoet geweest in het roze en voor Tim in het groen: mag ik nu mee naar spanje? Voor maar 1,99 :inlove:
maar ja die info is natuurlijk geheel Off Topic!
yippie ik heb hem
de 10 winkel die ik belde had er net eentje terug gekregen omdat hij dubbel was gekocht.
dank je wel allemaal
groetjes
marlies
Dat is geluk hebben :thumbup:
bel je ook even alle dames op hun mobiel die nu naar het centrum zijn op de fiets,… door weer en wind, met doorregende klappertandende kindjes in de stoeltjes op zoek naar het apparaatje? :mrgreen: :lol:
Grapje hoor super dat je hem hebt. veel plezier ermee.