Kiekeboe!!!

Aaaaaaaaaaaah… :inlove: :inlove: :inlove: … Mijn liefie doet sinds 2 dagen zélf kiekeboe!! We moeten wél snel zijn, want ze houdt maar heel even iets voor haar ogen en dan roepen wij “Boooootje” “waar is bootje nou??” En dan: KIEKEBOE!! Ze straalt echt een kilometer en lacht hardop! GEWELDIG!!!



Ik speel ook al een poosje met haar dat ik haar zogenaamd kwijt ben. Dan ga ik ook haar roepen en vragen waar ze is en ik kijk dan naar het plafond, en onder een kussen enzo… Ondertussen zit ze zich al helemaal te verkneukelen (hardop!! haha!!) en als ik dan heel enthousiast ben omdat ik “haar gevonden heb” dan schatert ze het uit!! :inlove: :lol: Ik doe dit ook wel eens als ik haar gewoon vast heb. Dan slaat ze met haar beide handjes heel hard op mijn schouders uit enthousiasme…



Wat ik ook wel eens doe, is dat ik mijn armen wijd spreid en blij naar haar toe kom lopen. Zij doet dan hetzelfde en dan knuffelen we elkaar!!! Bo knuffelt eigenlijk nooit, alleen als ik haar uit bed haal wil ze altijd even tegen me aanhangen. Dus het was een enorme ontdekking dat ze dít wél leuk vindt!!



WAT IS ZE TOCH LIEIEIEIEF!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Heerlijk om ze zo te zien genieten he, dan geniet je zelf ook vreselijk! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Enne dat knuffelen, Loïs was tot 11 maanden absoluut geen knuffelkont, maar nu, krijg te pas en te onpas knuffels en lekkere natte zoenen van haar…

Lief Pleun. Kenzo doet ook kiekeboe maar dan met een doek, hij legt hem op zijn hoofd en als ik vraag waar hij is dan haalt ie hem zelf weg. Zoooo schattig inderdaad.



Ik verbaas me weleens hoe veel Kenzo van knuffelen houdt. Nu hij kruipt komt ie soms echt een knuffel halen. Dan kruipt hij naar mijn voeten en steekt een handje uit, zegt HUH zo van til me op, dan kruipt hij effe tegen me aan en dan wil hij weer op de grond. HEEEERLIJK!!!



Hij geeft nu ook kusjes, als ik Kenzo kusje zeg dan doet hij zijn mond open en neemt mijn wang te grazen. Lekker nat!



Wat is het toch fijn om mama te zijn!!!



Lil.